תוספות שיער – סוגים ואפשרויות

שיער שופע ובריא הוא חלומן של נשים רבות (וגם גברים). תוספות שיער מאפשרות לשיער שלנו להיראות נפלא, במינימום מאמץ והן משתלבות באופן טבעי עם השיער הקיים. התוספות מוסיפות ברק לשיער, הן ממלאות אותו ומאריכות אותו.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

נשים רבות מחליטות להשתמש בתוספות לשיער מכל הסיבות שכתבנו ויותר מכך. החלטה זו היא לא רק אופנתית וחשוב לדעת כי ישנם הבדלים בין סוגי השיער ובין השיטות השונות. כיוון שישנן אפשרויות שונות לביצוע הטיפול כדאי להכיר אותן ולקבל החלטה לאיזו לפנות בהתאם לשיקולים הנכונים ולא רק בהתאם לשיקולי המחיר (שיכולים להיות חשובים אך מחיר נמוך עלול להתברר כיקר ומחיר יקר לא תמיד יהיה באמת הכי טוב).

הבדלים בין סוגי השיער

הבדל אחד בין סוגי התוספות הוא השיער עצמו. האידאל הוא לבחור בשיער טבעי, שלא עבר תהליך עיבור ושמגיע אלינו מאזור אירופה. זוהי אמנם האפשרות היקרה ביותר אך היא מציעה שיער טבעי, ללא כימיקליים וברק מושלם. זהו סוג השיער האיכותי ביותר שאפשר למצוא היום, אך מי שמעוניינת לבחור באפשרויות אחרות שיהיו גם זולות יותר, תמצא זאת.

שיער סינטטי יכול להעניק גם הוא מראה טבעי אך חשוב מאד לבדוק מה המקור שלו ואפילו להרגיש אותו. יש לזכור כי השיער נועד להישאר, אנחנו מרגישות אותו, מסרקות אותו וצריכות להסתובב איתו בטבעיות. גם שיער סינטטי יכול לתת תחושה טובה והכי חשוב הוא לוודא מה המקור של השיער ולהרגיש אותו (ממש למשש) לפני תחילת הטיפול.

צילום: Engin Akyurt | מאגר תמונות Pexels


תוספות שיער – טכנולוגיה

את תוספות השיער נחלק לסוגי השיער ולטכנולוגיה המשמשת להוספת השיער. ישנן מספר טכניקות ולכל אחת יש יתרונות, חסרונות וההחלטה באיזו להשתמש היא אישית בהתאם למטרות.

תוספות שיער בלייזר

השיטה המתקדמת שמעניקה תוצאות מעולות להוספת שיער שיישאר קבוע. לצורך כך יש להשתמש במכשיר לייזר מיוחד שיוצר קבוצות שיער המותאם באופן מושלם לשיער המקורי. המכשיר מבצע שתי פעולות: איסוף של השיער הקיים והלחמה של התוספת. היתרונות של השיטה הן קודם כל התוצאה המרשימה אך גם מהירות הפעולה והעובדה שהתוספות מחזיקות מעמד לאורך תקופה ארוכה הן סיבות טובות לבחור בה. בדרך כלל שיטה זו תהיה יקרה יותר בהשוואה לאחרות, אך התמורה בהתאם.

תוספות שיער בחרוזים

בשיטה זו נעשה שימוש בחרוזים כדי לחבר את השיער החדש לשיער הקיים. ישנם סוגים שונים של חרוזים ולכן יש להתאים את הצבע שלהם ואת הסוג כך שהם ירגישו בנוח. היתרון בשיטה זו הוא התוצאה שנראית מעולה והניסיון הרב שיש לשיטה זו. החיסרון הוא בתחושה שלא כולן ירגישו בנוח עם החרוזים וכמובן חשוב שאלו יהיו איכותיים מאד.

תוספות שיער בהלחמה קרה

הלחמה קרה "מדביקה" את השיער החדש לזה המקורי וכל זאת בעבודה ידנית של קבוצת שיער אחת בכל פעם. שיטה זו נחשבת ליעילה מאד, היא יוצרת מראה טבעי ושופע וחשוב לא פחות, ההרגשה לאחר הפעולה נוחה. יתרון נוסף של תוספות שיער בהלחמה קרה הוא העלות אך החיסרון הוא בתהליך שיכול להרגיש יותר מגושם ופחות נעים.

תוספות שיער בקרטין

אם ציינו את ההלחמה כטובה, השימוש בקרטין לוקח את הטכניקה צעד אחד קדימה ומאפשר לשיער החדש להישאר במקומו לאורך זמן רב והוא מעניק מראה טבעי. הקרטין יוצר הדבקה חזקה והוא בלתי נראה כך שאי אפשר להבדיל בין השיער המקורי לזה החדש וגם ההרגשה האישית נינוחה.

תוספות שיער בקליפסים

השיטה האחרונה היא שיטת תוספות שיער בקליפסים והיא מתאימה לאלו מאיתנו שרוצות בתוספת זמנית לשיער. הקליפסים עשויים גם כן משיער כך שהם משתלבים באופן מושלם אך הם לא נשארים לאורך זמן ואי אפשר לישון או להתקלח איתם. שיטה זו מעולה לכלות, לאירועי ערב וכמובן לצילומים.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos