מאפרות מקצועיות בראש העין

ראש העין היא עיר לא גדולה בישראל, עם פחות מ – 60,000 תושבים, היא אחת הערים הקטנות והאינטימיות שאפשר עוד למצוא במרכז הארץ. אבל הנשים של ראש העין יודעות: כשהגיע הזמן לחפש מאפרת מקצועית בראש העין, לעיר הקטנה יש בהחלט מה להציע. אמנם נכון, שירותים רבים כולל שירותים קוסמטיים, שירותים פרא רפואיים ואחרים, ניתן לבחור ולקבל גם בערים הסמוכות לראש העין, דוגמת העיר פתח תקווה הגובלת בראש העין והמציעה שפע מגוון וענק של נותני שירותים בכל תחום – אבל אם אתן מחפשות מאפרת מקצועית בראש העין, שתוכלו לקבוע איתה ביום האירוע בביתכן או בסטודיו שלה ולצאת כשאתן מרגישות הכי יפות שאפשר – חשוב לדעת, שבראש העין אפשר למצוא שפע של מאפרות שיתאימו את סגנון האיפור לאופי ולרצונות שלכן ויאפשרו שירות בוטיקי אמיתי, חוויה טובה ומראה מהמם. יצאנו לבדוק – אילו מאפרות בראש העין כדאי להכיר, איפה הן נמצאות ואיך קובעים איתן?

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

כמה מאפרות מקצועיות אפשר למצוא בראש העין?

המזל הוא, שאתן צריכות רק מאפרת אחת. ראש העין, אחרי הכל, היא לא תל אביב, ראשון לציון או חולון – מדובר בעיר קטנה עם מספר מצומצם של תושבים, אזור מסחר לא גדול ומגוון בדיוק מספיק (ולפעמים אפילו מספיק בקושי) של נותני שירותים בתחומים רבים. דווקא בתחום של איפור, כמו למשל איפור ערב, איפור לאירועים או אפילו איפור כלות, לראש העין יש הרבה מה להציע, וזה אולי הודות לעובדה שמאפרת מקצועית יכולה גם לפגוש לקוחות בביתה וגם להגיע אל הלקוחה הביתה, או במילים אחרות: מאפרת מקצועית בראש העין לא חייבת להחזיק סטודיו מפואר בכתובת מרכזית בעיר, על מנת לזכות במוניטין ובלקוחות.

מי המאפרות הכי נחשבות בראש העין?

יש מספר לא קטן של מאפרות שיגיעו אליכן הביתה או יקבעו איתכן בביתן שלהן, לאיפור ערב, איפור לאירועים, איפור כלות או כל סוג אחר של איפור שאתן מעוניינות בו, בראש העין. כמה מהמומלצות ביותר, אלה שקיבלו את המשובים הטובים ביותר מלקוחות מרוצות לאחרונה, מופיעות ברשימה שלפניכם:

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


נירית – איפור ועיצוב שיער, לכלות ולאירועים

הסטודיו לאיפור ועיצוב שיער של נירית נמצא ברחוב מנחם עמוסי, ממש לא רחוק מאחד הרחובות הראשיים של העיר, הוא רחוב יהודה הלוי. בסטודיו תמצאו שירותי איפור כמו גם עיצוב שיער, לקראת אירועים, לכלות ולבנות המשפחה שלהן, ועוד. המשובים על שירותי האיפור של נירית איפור ועיצוב שיער מחמיאים מאוד, וחשוב לזכור ולתאם פגישה לפני ההגעה.

שירלי שאול – סלון כלות ואיפור לאירועים ולערב

ברחוב יהודה הלוי, מעט דרומה מבניין העירייה של ראש העין, במבנה קטן ואינטימי, מחכה לכן סלון כלות בוטיקי עם המון ניסיון וידי זהב, גם בסידור שיער ותסרוקות, וגם באיפור. שירלי שאול מציעה שירותי איפור מותאמים אישית והיא תקשיב לכן היטב על מנת לאפר אתכן בדיוק בסגנון המבוקש.

סתיו בן שמואל – מספרה, עיצוב שיער, לק ג'ל ואיפור

ברחוב דליה רביקוביץ' 1 בראש העין, לא רחוק ממועדון "הולמס פלייס", מחכה לכם המאפרת המקצועית סתיו בן שמואל. במספרה תמצאו שירותי עיצוב שיער כולל מספרה, שירותי לק ג'ל וסידור ציפורניים, ולצד כל אלה גם שירותי איפור בכל סגנון ועבור כל אירוע, כולל איפור לאירועי ערב, איפור כלות וכדומה. סתיו בעלת ניסיון יצירתי של למעלה מעשר שנות איפור, סידור שיער ולק ג'ל, והיא מנהלת את הקליניקה הביתית שלה בהצלחה רבה ועם הרבה לקוחות מרוצות וחוזרות.

יפעת דיין איפור וסידור שיער – מגיעה עד הבית

הסטודיו של יפעת דיין נמצא באלעד, אולם היא מאמינה שעל מנת לאפשר ללקוחות שלה שירות מפנק מתחילתו ועד סופו, היא שמחה להציע שירותי איפור בהגעה עד לביתכן שבראש העין. יפעת דיין מציעה שירותי איפור מקצועיים, גם לנשים וגם לנערות (למשל לקראת מסיבת בת המצווה שלהן), איפור טבעי, דרמאטי ואפילו איפור אמנותי, סידור שיער כולל תספורות, צבע, גוונים, פן או החלקה, לק ג'ל ועיצוב ציפורניים, סידור גבות והסרת שיער, איפור קבוע, פדיקור, ועוד ועוד. כאמור, את כל השירותים הללו אתן מוזמנות לקבל אצלכן בבית – רק להתקשר ולקבוע.

שרי גבאי: ציורי פנים וגוף

אנחנו מסיימים את רשימת ההמלצות שלנו עם מאפרת לא קונבנציונאלית שגם היא מגיעה עד בית הלקוחה בראש העין. שרי גבאי מציעה שירותי איפור יצירתיים ואמנותיים, כולל איפור וציור על בטן הריון, איפור וציורי גוף לאירועים ולמסיבות, ועוד.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos