7 הקוסמטיקאיות המומלצות ביותר באזור חיפה

טיפול עצמי נחשב למרכיב מכריע להשגת מערכת יחסים מאוזנת יותר עם גופנו ועם הסובב אותנו. כשאנחנו מחפשים את האחת שתשמור על עור הפנים שלנו, חשוב לחפש את הקוסמטיקאית המקצועית ביותר. למזלכם, ערכנו חיפוש ומצאנו עבורכם את 7 הקוסמטיקאיות המומלצות ביותר באזור חיפה.

צילום: מאגר תמונות 123RF

אילנית ירדן – קוסמטיקה פרא-רפואית מתקדמת

הכירו את אילנית ירדן, קוסמטיקאית מקצועית המתמחה בטיפולי פנים מהפכניים. טיפולי הפנים הם החלק החשוב ביותר כשאנחנו ניגשים לטפל בעור וביצועם על ידי קוסמטיקאית מיומנת כמו אילנית ירדן יכול לעזור לכם לשמור על עור פנים יותר ממושלם. בעזרת טיפולים המתאימים בדיוק עבורכם, תוכלו לטפל במגוון בעיות עור כמו אקנה שנחשב לטיפול הדגל בקליניקה. הטיפול באקנה הוא עדין מאוד ותוך 3-4 שבועות תוכלו לראות שיפור משמעותי שישנה לכם את החיים. התכשירים בהם היא משתמשת נחשבים לאיכותיים מאוד, מבית חוה זינגבוים והם מותאמים לכל אחת באופן אישי וקפדני.

תחומי הטיפול: טיפולי פנים, איפור קבוע, איפור כלות, עיצוב גבות, איפור אירועים והסרת שיער בכל חלקי הגוף בשעווה צרפתית.

ביקורת בגוגל: 4.9 מבוסס על 44 ביקורות

כתובת: חניתה 61, חיפה

שעות הפעילות: ימים ב'-ה' 11:00-19:00, ימי ו' 9:00-13:30

צילום: באדיבות אילנית ירדן


סלון פאפאיה – Papaya Salon

הכירו את סלון פאפאיה בניהולה של נטשה בר. נטשה היא קוסמטיקאית פרא רפואית, מעסה רפואית ופדיקוריסטית רפואית והיא מנהלת את אחד הסלונים המוצלחים ביותר באזור חיפה. סלון פאפאיה מיועד גם לגברים וגם לנשים והוא מאפשר לכם לקבל את הטיפולים האסתטיים הטובים והמקצועיים ביותר, כל זאת באווירה הטובה ביותר ועם התכשירים המומלצים ביותר כיום. המקום פתוח לאורך כל השבוע – כן כן, גם בימי שישי ושבת.

תחומי הטיפול: פדיקור רפואי, טיפול פנים, עיסוי רפואי, לייזר, עיסוי אסתטי, שעווה, שעווה לגברים ופלזמה קרה.

ביקורת בגוגל: 4.9 מבוסס על 73 ביקורות

כתובת: גדנ"ע 10, חיפה

שעות הפעילות: ימים א'-ש' 8:00-20:00


ספרינג סטודיו

עכשיו נעבור לסטודיו ספרינג – המקום המדהים של אירינה קריביצקי הוא המקום בו תוכלו להנות מטיפולים קוסמטיים, טיפולי פנים לייזר ועוד המון הפתעות. הצוות המקצועי והמנוסה מביאים אליכם את השירות המקצועי ביותר תוך אהבה אמיתית למקצוע. כל הטכנולוגיות בהם משתמשים בספרינג סטודיו הן מתקדמות מאוד והמוצרים איכותיים עוד יותר – הכל כדי להבטיח תוצאות מספקות לכל הלקוחות בהתאמה אישית. המון לקוחות מספרים כי הם מרוצים מהטיפולים שניתנים במקום והצוות נעים מאוד ומקצועי.

תחומי הטיפול: מכונת שיזוף, טיפולי פנים, פרסותרפיה, לייזר, מניקור, הלחמת ריסים ועוד המון הפתעות.

ביקורת בגוגל: 5.0 מבוסס על 67 ביקורות.

כתובת: שדרות בן גוריון 22, חיפה

טלפון: 050-5774045

שעות הפעילות: ימים א', ג'-ה' – 9:00-18:00 ימי ו' – 9:00-14:00

צילום: מאגר תמונות 123RF


לינה סנטר

הכירו את לינה סנטר – בניהולה של לינה דוחובני. מקום בו תוכלו להנות מטיפולי פנים חדשניים שיעזרו לכן להיות זוהרות. לינה סנטר מציעים עבורכם את הטיפולים המקצועיים ביותר, את הצוות האדיב והמסור ביותר והכל יחד עם אחריות מלאה ותוצאות מובטחות ומופלאות. תגידו להתראות לכל פגעי הפנים שסבלתן מהם כי בלינה סנטר תוכלו לקבל את הפנים הבריאות ביותר שתמיד חלמתן עליהן. המקום מציע לכם שלל טיפולים יחד עם התכשירים המומלצים והטובים ביותר.

תחומי הטיפול: טיפולי פנים, טיפול HIFU, טיפולי אקנה, טיפול Oxygen, טיפולי פיגמנטציה, הסרת שיער בלייזר ועוד.

ביקורת בגוגל: 4.9 מבוסס על 62 ביקורות

כתובת: שדרות הנשיא 134, חיפה – נמצא בתוך קניון כיכר האודיטוריום

שעות הפעילות: ימים א'-ה' 9:00-20:00 ימי ו' 9:00-14:00


רוחל'ה קוסמטיקה

הכירו את מרכז האסתטיקה שהוקם על ידי רחל בן אייר – רוחל'ה קוסמטיקה. המקום מציע עבורכם מגוון טיפולי יופי וטיפולים קוסמטיים מתקדמים הכוללים טיפולי פנים, איפור קבוע וקוסמטיקה רפואית והכל בהתאמה אישית לכל לקוח – הכל על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. המון נשים מגיעות למקום ונהנות משלל טיפולים שונים שמשלבים ביניהם את האסתטיקה, הבריאות והפינוק.

תחומי הטיפול: איפור קבוע, טיפולי פנים, גבות בשיטת השערה, טיפולי אנטי-אייג'ינג, טיפול באקנה, אפילציה, טיפולי פלזמה לפנים ועוד.

ביקורת בגוגל: 5.0 מבוסס על 33 ביקורות

כתובת: קאודרס 10, חיפה

שעות הפעילות: ימים א', ב', ד', ה' – 9:00-18:00, ימי ו' 8:30-13:00.


הגר אור קוסמטיקה הוליסטית

הגר אור היא קוסמטיקאית רפואית הוליסטית שמתעסקת בטיפולי פנים טבעיים, תוך רקיחה של תכשירים טבעיים המותאמים לכל אחת באופן אישי. במהלך הטיפולים תוכלו להנות מהזנה לעור שלכן בצורה הטבעית והמקצועית ביותר. כקוסמטיקאית הוליסטית, הגר מאמינה שטיפול בעור הוא לא רק עבור היופי החיצוני אלא גם לשיקוף ואיזון הגוף והנפש.

תחומי הטיפול: טיפולי פנים מותאמים באופן אישי, טיפולי אנטי-אייג'ינג, חידוש עור הפנים, החדרת לחות, מסכות שונות ועוד.

ביקורת בגוגל: 5.0 מבוסס על 35 ביקורות

כתובת: ד"ר יואכים כספרי 10 א', חיפה

שעות הפעילות: ימי א', ג' – 9:00-21:00, ימי ב', ג', ה' – 9:00-16:00 ימי ו' -7:00-15:00

צילום: מאגר תמונות 123RF


רונית רפאל מדעי היופי

רונית רפאל שהקימה כמה סניפים של הקליניקה שלה ברחבי הארץ ובין היתר בחיפה, היא קוסמטיקאית מובהקת ומוערכת בתחום היופי והאסתטיקה. היא מציעה שירותי טיפולים מקצועיים הכל בזכות הניסיון והידע העשיר שלה. הצוות המקצועי והמיומן שלה מבטיח שכל לקוח יקבל את הטיפול האישי והמותאם ביותר לצרכיו. המקום מבטיח עבורכם את הטוב ביותר והכל בזכות המוצרים והכלים המקצועיים ביותר שנמצאים שם בדיוק עבורכם.

תחומי הטיפול: טיפולי אנטי אייג'ינג ואסתטיקה מתקדמת, הסרת שיער בלייזר, הדגשת תווי פנים, טיפול באקנה, אסתטיקה רפואית ועוד.

ביקורת בגוגל: 4.8 מבוסס על 35 ביקורות

כתובת: שדרות הנשיא 109, חיפה בתוך מרכז פנורמה.

שעות הפעילות: ימים א'-ה' 8:00-20:00, ימי ו' 8:00-13:00.


וואו כמה זה חשוב לשמור על עור הפנים שלנו. לפעמים זה לא מספיק רק לשטוף את הפנים ולמרוח קרם איכותי, לעיתים עור הפנים שלנו זקוק למישהי מקצועית שתטפל בו באופן שרק היא יודעת. למזלכם יש לכם עכשיו רשימה של הקוסמטיקאיות המומלצות ביותר באזור חיפה – תהנו מהטיפול הקרוב שלכם כי אנחנו כבר יודעים שאין עליהן.

קוסמטיקאיות? השיווק הבא הוא במיוחד בשבילכן