לא רק יופי: מוצרי איפור בריאים

יותר ויותר מוצרי איפור בריאים תופסים מקום על המדפים ברשתות הפארם ולא רק בחנויות טבע, מוצרי איפור שכוללים בתוכם רכיבים חיוניים להגנת עור הפנים מפניי קרינת השמש, טיפול בפגמנטציה, העשרתו בהזנה ולחות, ואם אתן פחות בעניין בוטוקוס או הזרקות תוכלו גם למצוא מוצרי איפור בריאים עשירים במינרלים, נוגדי חמצון ורכיבים שייטיבו עם גמישות וחיוניות עור הפנים. עור הפנים שלנו יכול לספוג הרבה במהלך היום בחשיפה מומשכת לשמש, ללכלוך מהסביבה ואפילו משימוש לא נכון במוצרי טיפוח ובמוצרי איפור שפחות בריאים לנו. אז איך תדעו מהו מוצר איפור בריא? בואו נתחיל.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

מוצרי איפור בריאים הקיימים בשוק היום יכולים להציע הרבה אלטרניביות משולבות כך למשל מוצרי איפור עם יותר רכיבי לחות והזנה כמו: חמאת שיאה, אצות, שמן חוחובה, דבש מלכות, שמנים מאגוזים שונים ועוד. הם תוספות מעולות הקיימות בתוך מוצרי האיפור והופכות אותם למוצרי איפור בריאים ומזינים יותר לעור הפנים, אומנם זה לא מחליף את קרם הלחות לגמרי, אך בהחלט תוספת טובה לשגרת איפור.

דואגים גם לשפתיים שלכן – שפתון עם מסנן קרינה ורכיבי לחות

עור השפתיים הוא עור דק ועדין, חשוף לפגמי השמש ועלול להתייבש,להיסדק ולאבד מנפחו ככל שעוברות השנים, גם כאן תוכלו למצוא יותר שפתונים, לפיגלוס ואודם שחלק מרכיביהם יהיה מסנן קרינה ותוספות של רכיבי הזנה כמו חמאת שיאה וויטמין E.

אולי תרצו שהשפתון או האודם יהיו עמידים לאורך היום – אך חשוב שתדעו שככל שהמוצר עמיד יותר משמע שיש בו מעט אם בכלל חומרי הזנה ושומנים חיוניים מה שיגורם לייבוש יתר של השפתיים.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


רכיבים שתרצו למצוא במייק אפ

מעבר לשימוש המסורתי במייק אפ לטשטוש קמטוטים, גוון לא אחיד של העור, כהות סביב העיניים, פצעונים ועוד סיבות, רוב מוצרי המייק-אפ הקיימים היום משרתים רק את הצורך להסתיר את הפגמים האלו ורבים אחר.

בשנים האחרונות המודעות לכך שמעבר לאופי ההסתרה שהמייק-אפ מעניק לעור הפנים "הפגום" אפשר ורצוי להפוך את המייק-אפ למוצר איפור בריא שמזין את העור ברכיבים חיוניים, מטפל ומעשיר את העור ולא רק עבור היופי, הגיינת ואסטתיקת הפנים היא חשובה ויכולה להיעשות בדרכים נכונות ובריאות יותר לעור.

מה הרכיבים שתחפשו במייק אפ בריא יותר לעור הפנים שלכן?

תוספות של ויטמינים קודם כל, כמו ויטמין A, C ו-E. ויטמין E מהווה נוגד חמצון חיוני בתכשירי טיפוח ובפרט בתכשירי איפור. בעוד שויטמינים כמו A ו-C יעניקו את השבת הזוהר והמיצוק לעור הפנים.

צילום: Nataliya Vaitkevich | מאגר תמונות Pexels


הכירו גם את החומצה אלפה הידרוקסיד

רכיב שנחשב טוב לעור הפנים ומסייע בניקוי וקילוף תאי העור המתים, בטיפול ביובש בפנים, בהצטלקויות אקנה, לפתיחת נקבוביות והתחדשות עור הפנים. מעבר לשילוב של החומצה אלפה הידרוקסיד במייק-אפ, תוכלו למצוא אותה כמוצר שלם לטיפול, הגיינה וטיפול וגם בתכשירי איפור אחרים.

לידע הכללי – חומצה אלפה הידרוקסיד מורכבת מחומצות טבעיות הנמצאות במזונות שונים כמו חומצת לימון הנמצאת בפירות הדר, חומצה מאליה הנמצאת בתפוחים, חומצה גליקולית הנמצאת בקני סוכר, חומצה טרטרית הנמצאת בענבים ועוד חומצות רבות.

רכיבים המסיעיים למיצוק העור ולחות והזנה לעור – כבר יותר מעשור שניתן לראות במוצרי המייק אייפ או במוצרי האיפור והטיפוח השונים רכיבים שונים כגון: אצות ים, סויה, קולגן ועוד. שתורמים למיצוק העור, בדרך כלל רכיבים אלו יקבלו גם תוספת של סיליקון או סרום למען טשטוש קמטוטי העור והענקת ברק, ישנם סיליקונים טובים יותר וטובים פחות לעור הפנים, קראו על מוצר האיפור או המייק- אייפ לפניי רכישה וודאו את הרכיבים.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


מוצרי איפור בריאים מבוססי מינרלים

בכל תחום מוצרי האיפור שנחשבים למוצרים בריאים, טבעיים ונכונים יותר לעור הפנים תתקלו הרבה במוצרי איפור מינרלים. מוצרי איפור מינרלים הם לא רק טרנד חולף, הם למעשה חזרה למקורות האיפור, הרבה לפניי שתעשיית האיפור והקוסמטיקה כולה הפכה להיות תעשייה מהירה שמייצרת בכמויות אדירות, כזו משתמשת ברכיבים כימיים שאינם טובים לעור, אך בהחלט מוזילים עלויות ואף יוצרים התמכרות של העור במוצרים אלו.

החזרה למוצרי איפור בריאים ומינרלים הם חזרה טבעית וחשובה מאוד, מוצרי איפור שמבוססים על מינרלים שונים המגיעים ממסלעים, אדמות חימר שונות, קריסטילים וממקורות טבע נוספים הרבה יותר בריאים לעור הפנים העדין ובטח לשם טיפול וטיפוח.

מוצרי איפור שנחשבים בריאים ומבוססי מינרלים יימנעו לחלוטין מחומרים משמרים ממשפחת הפראבנים, מתוספות אלכוהול וטלק ועוד רכיבים כימיים ומזיקים.

מה הופך מוצר איפור למוצר איפור מינרלי?

איפור מבוסס מינרלים וחומרים טבעיים בלבד הוא מוצר איפור שלא רק מאפר את הפנים, בזכות רכיבים מבוססי שמנים ותמציות שטובים ויעילים לטיפוח עור הפנים ומינרלים מסוג דו תחמוצת טיטניום שמחטא את העור למשל, איפור מינרלי הופך להיות מוצר שגם מטפל בעור הפנים מנזקי שמש, פגמנטציה ואקנה ומטפח אותו לשם מניעת נזקים כל אלה.

לסיכום, מוצרי איפור בריאים ומבוססי מינרלים ורכיבים איכותיים וטבעיים מייפים אותו וגם מטפחים אותו כך שעור הפנים יכול להמשיך לנשום ולקבל את שמגיע לו.

צילום: מאגר תמונות 123RF