עולם הגוונים לשיער

שחור, בלונד וכל מה שבניהם. עולם הגוונים לשיער הוא אחד המרתקים והאפשרויות אינסופיות. מה הכי טרנדי עכשיו? כיצד הכי נכון לצבוע את השיער כך שיתאים לנו גם היום וגם נרגיש איתו הכי מעודכנות? על כך בכתבת עולם הגוונים לשיער. לאורך השנים השיער הולך ומאפיר. לפעמים האפרוריות נכנסת בהדרגה ואפילו מחמיאה ולפעמים היא יוצרת מיד מראה הרבה יותר זקן ובעיקר, לא מושקע. מה אפשר לעשות עם השיער? כבר עשרות שנים שנשים וגברים צובעים את השיער ועולם זה הולך ומתפתח עם קשת של צבעים וחומרים מתקדמים.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

הגיע הזמן לצבוע את השיער

אין גיל שמתאים להתחלת צביעת השיער והאמת היא שהסיבה לצביעה אינה תמיד שיער מאפיר. כבר בגיל העשרה נערות ונערים רוצים ליהנות ממראה שונה ולהגיד אמרה אופנתית משלהם. השיער הוא אחד האזורים הראשונים שמקבלים תשומת לב ולא במקרה.

לאחר ההחלטה כי הגיע הזמן לצבוע את השיער יכולה לעלות השאלה מה הכי אופנתי. אילו צבעים יאפיינו את השנה הקרובה ומהי הדרך להחמיא למראה הכללי וכדאי לשים לב שהשניים האלה לא תמיד הולכים יחד. לפעמים האופנה מתאימה מאד, אבל לא לנו ולפעמים היא קולעת בול לאופי שלנו. לכן, כלל ראשון בצביעה הוא להתאים את הצבע ואפילו את טכניקת הצביעה אל השיער והמראה הכללי ולא לאופנה.

מזה מספר עשורים שאופנת הבלונד נמצאת כאן אך לצדה ישנה קשת של צבעים שכוללת גווני שחור, אדום, חום וכל מה שבניהם. לא לכל אחת ולא לכל אחד יתאים כל צבע והחוכמה היא להצליח להתאים בין הצבע לעור הפנים וכדאי לחזק את הצבעים הטבעיים אם אנחנו רוצים לשמור עליהם. אפשרות אחרת היא דווקא ליצור קונטרסט עם צבעים "קיצוניים" והוא יתאים לנו אם אנחנו רוצים לסובב ראשים עם מראה דרמטי.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


צבע מול גוונים לשיער

לצד הצבעים הרבים ישנו עולם שלם של גוונים. שלא כמו הצבע אשר מיועד לכל השיער, הגוונים מיועדים לחלקו בלבד ובשנת 2020 הם ללא כל ספק הדרך ליצור עניין. הגוונים צריכים להשתלב בצבע השיער, הטבעי או הצבוע והם דווקא יכולים להיות תואמים לצו האופנה או בטעם האישי. אפשר להגיד כי השמיים הם הגבול והאפשרויות כמעט ולא מוגבלות.

לצבעים יש יתרונות על פני הצבע היחיד. הם מוסיפים נפח מיוחד לשיער, יוצרים עניין והם הזדמנות נפלאה "להשתולל" מעט ולייצר מראה מיוחד ושונה. יתרון נוסף הוא שהם לא חייבים להיות תואמים בדיוק לצבע של העור והם יכולים להיות מנוגדים לחלוטין לצבע השיער המקורי. לאחר שברורים לנו היתרונות שלהם אפשר לראות הבדל בין גוונים דקים לעבים.

גוונים דקים לשיער

אפשרות צביעה אחת היא להוסיף "פסים" של גוונים דקים ואפשר לצבוע את כל השיער בגוונים שונים וכך להעניק לו מראה נפוח ומיוחד. טכניקה שתופסת תאוצה לאחרונה היא טכניקת הבליאז' שמבהירה את השיער אך באופן טבעי. היא יוצרת עניין, קשת של צבעים ומראה מיוחד. את הטכניקה אפשר לראות על מפורסמות רבות ברחבי העולם ומה שטוב להן בהחלט יהיה טוב גם לנו.

גוונים עבים ורחוקים

אפשרות צביעה נוספת היא ליצור גוונים עבים ובמרחק זה מזה. הטכניקה שונה מקודמתה אך היא לא פחות מרשימה. חוסר האחידות בצבע יוצר מראה טבעי ואפשר להשוות אותו לאיפור, רק בשיער ולא על העור. ברגע שהגוונים מרוחקים זה מזה ובאים בקבוצות עבות אפשר להישאר עם המראה לאורך תקופה ארוכה יחסית ולא חובה למהר לצבוע את הקצוות.

צילום: roman odintsov | מאגר תמונות Pexels


אופנה, טעם אישי וטכניקה – עולם הגוונים של שנת 2021

אין כל ספק כי מה שמאפיין אותנו בתקופה זו הוא האמרה האישית וההתאמה למי שאנחנו. נכון להגיד שהאופנה והטרנדים משפיעים עלינו, אבל דבר אחר ברור והוא שאנחנו נמצאים במרכז. האופנה יכולה להיות חשובה והיא מתאימה בעיקר לאירועים, אך הטעם האישי והאמרה שלנו היא החשובה. כמובן, תודות לטכניקות הקיימות ולקשת הגוונים אנחנו יכולים להביא את עצמנו לידי ביטוי, הרבה יותר מאי פעם.