איפה תמצאו מאפרת מעולה בפתח תקווה?

יש מי שיידעו לספר כי אין עוד עיר בארץ עם כל כך הרבה אולמות אירועים בה, כמו העיר פתח תקווה. עם כמעט 250,000 תושבים – ותושבות, ברור שהעיר פתח תקווה צריכה, וגם יכולה להציע מגוון עצום של שירותי איפור לכל מטרה. אם אתם מחפשים מאפרת בפתח תקווה – הגעתם למקום הנכון, במאמר זה תמצאו את כל הטיפים למציאת המאפרת המתאימה לכם ביותר בעיר וגם – רשימת מאפרות ומכוני איפור מומלצים בפתח תקווה, ומעט על השירותים שתוכלו לקבל בכל בית עסק מומלץ.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

איפה אפשר למצוא מאפרת בפתח תקווה?

פתח תקווה משובצת במאפרות מקצועיות, חלקן מציעות שירותי איפור מקצועי בסטודיו שלהן, לעיתים בשילוב עם שירותי סידור שיער, וחלקן ישמחו להגיע אליכן הביתה לאיפור מהמם, כמה שעות טרם האירוע שלכבודו אתן בוחרות באיפור מקצועי.

הרוב המכריע של מאפרות מקצועיות בפתח תקווה עובדות מהבית, או בבית הלקוח – ולא בסטודיו, חנות או מרכז שירות באזור עסקים. על כן, אפשר למצור מאפרות מקצועיות ממש בכל חלקי העיר, בשכונות מגורים שונות בעיר, מקריית אריה במערב ועד קריית אלון שבמזרח.

מי שתעדיף למצוא מאפרת מקצועית בסטודיו מקצועי ורחב ידיים, בדרך כלל לצד שירותים נוספים כמו מספרה ועיצוב שיער, לק וטיפולי פנים, תוכל למצוא שפע של כאלה באזורים שונים כמו בשכונת כפר אברהם, במרכז העיר, באזור החנויות באם המושבות ועוד.

נשים רבות שמחפשות שירותים של מאפרת מומלצת בפתח תקווה יעדיפו דווקא שהמאפרת תגיע אליהם למלאכת האיפור, ויש בזה הרבה היגיון – תוכלו להזמין את המאפשר קרוב לשעת היציאה מן הבית לקראת האירוע שלכבודו אתן מתאפרות, להמתין לה לבושות בבגדי האירוע (כך שלא תצטרכו להעביר חולצה או שמלה מעל הראש ולהסתכן בפגיעה באיפור) ותחסכו לעצמכן את הטרחה שבלהגיע אל המאפרת, למצוא חניה, לחזור הביתה מאופרות ורק אז להתלבש ולצאת לאירוע.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


איך בוחרים מאפרת שתתאים לכם בפתח תקווה?

חשוב לדעת, שכשאתם בוחרים מאפרת אתם בוחרים בסגנון האיפור שלה. יש מאפרות שיעדיפו לאפר בסגנון קל וטבעי, ויש מאפרות שמעדיפות את המראה הדרמאטי, והאסתטיקה של האיפור שלהן נראית לעיתים "גדולה מהחיים". יש מאפרות שמעדיפות להשתמש בסדרת צבעים טבעיים ויש כאלה שנוטות יותר להשתמש בצבעים חיים, וכדומה. על מנת לבחור את המאפרת המתאימה ביותר, כדאי לאסוף המלצות ולעבור על תיק העבודות של המאפרת – רק כך תוכלו לדעת גם שהמאפרת היא טובה ושהלקוחות שלה מרוצים, וגם שסגנון האיפור שהיא נוטה להשתמש בו הוא מתאים לסגנון המועדף עליכן.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


רשימת מאפרות ומכוני איפור מומלצים בפתח תקווה

בפתח תקווה תמצאו עשרות מאפרות מומלצות, המתמחות בסוגים שונים של איפור (איפור יום / ערב, איפור לאירועים, איפור לכלות וכדומה). אספנו כמה מהמומלצים ביותר, והנה הרשימה לפניכם:

 

גלי צוער מאפרת

גלי צוער היא מאפרת מקצועית המתמחה באיפור ערב, איפור לאירועים ואיפור כלות, והיא מאפרת כמו גם מנחה סדנאות איפור באופן מקצועי. עם ניסיון עתיר בתחום האיפור לטלוויזיה בתכניות הכי נחשבות בישראל, ווותק של מעל 19 שנים, גלי צוער מציעה שירותי איפור באופן שיותאם לכל אחת. גלי גם מנהלת אתר איפור שיש בו תכנים רבים, כמו למשל חומרים לימודיים וסרטוני הדרכות בנוגע לאיפור ערב, איפור לאירועים וטריקים לאיפור מחמיא במיוחד.

כתובת בית העסק: הנשיאים 41, פתח תקווה

 

מורן אילנברג איפור ותסרוקות

מורן מאפרת בעלת וותק של מעל 11 שנים וניסיון רב, ולצד הידע והניסיון באיפור היא מציעה גם שירותי תסרוקות לאירועים, ואיפור כלות. מורן מתמחה בעיקר באיפור טבעי שמחמיא במיוחד לתווי הפנים הייחודיים של כל מתאפרת, אולם היא בקיאה בכל סגנונות האיפור.

כתובת בית העסק: שלזינגר 5 פתח תקווה

 

האקדמיה לאמנות הציפורן של קרן כהן

קרן מציעה שירותי איפור בפתח תקווה לכלות וגם לאירועים, ולצד שירות זה מוצעים בסטודיו שלה עוד שירותים רבים, כמו: בניית ציפורניים, שירותים קוסמטיים כמו סידור גבות, פדיקור קוסמטי, ועוד.

כתובת בית העסק: אלעזר פרידמן 13, פתח תקווה

 

D. H. Make Up Artist

מכון האיפור של דנית הראל בפתח תקווה מציע שילוב של שיער ואיפור, כחבילה מושלמת לקראת אירוע חשוב. דנית מתמחה באיפור על פי העדפות הלקוחה, לקראת אירועים, חתונות, ואפילו בת מצווה.

כתובת בית העסק: מאיר שפיה 7, פתח תקווה