איפור ושיער לבת מצווה

היום המיוחד בפתח ועכשיו עולה השאלה איך כלת בת המצווה תיראה. הבנות היום יודעות מה הן רוצות, מסתכלות מה קורה מסביבן ומודעות טוב-טוב לאינסטגרם ולשאר הרשתות החברתיות. כל אחת רוצה איפור ושיער שייראה מעולה בתמונות ולקבל המון לייקים לתמונות.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

כהורים לילדה-נערה שמתכננת את בת המצווה שלה, אתם בוודאי נרגשים לא פחות ממנה. יכול להיות שאתם חושבים על האירוע עצמו בעוד שהיא מרוכזת בעיקר בעצמה ויכול להיות שהיא הרבה יותר מעורבת בכל הפרטים. כך או אחרת כולכם צריכים לזכור שיש מישהי אחת במרכז החגיגה וזו הילדה שלכם.

5 כללי הזהב לאיפור ועיצוב שיער לבת המצווה

הנושא של איפור ושיער לבת מצווה יכול להעסיק את בתכם ואתם תרצו לכוון אותה לשירות המתאים. בשל הגיל אין כל סיבה להתפרע אבל גם אין סיבה שלא להשקיע בכך. חמש כללי הזהב שאספנו בשבילכם יעזרו לכם בהתארגנות לקראת אירוע יוצא דופן.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


כלל ראשון – עדינות לפני הכל

העור שלנו מתפתח לאורך השנים ובגיל בת המצווה הוא עדין ורגיש. חומרי האיפור שמתאימים לאמא לא תמיד יתאימו לבת ולכן רצוי לבחור בחומרים עדינים מותאמים באופן אישי ועדיף להגיע למאפרת לצורך כך. ישנם סלוני איפור ושיער שישמחו לקבל את החוגגת ליום פינוק מיוחד ויש מקומות שמגדילים לעשות ודואגים גם לציפורניים.

אם אתן מתאפרות בבית, כדאי שתעשו לפחות ניסיון אחד מראש, תבדקו אם אתן מרוצות וכמובן, איך האיפור נראה בתמונות. בדרך כלל מעט איפור בצורה הנכונה יעשה את העבודה המושלמת.

כלל שני – הבלטת היופי הטבעי

התמונות מבת המצווה יישארו לכל החיים והן צריכות להיות טבעיות. מגע עדין של איפור ותסרוקת קלילה יתאימו לרוב הבנות. החוכמה היא להבליט את היופי הטבעי ולא לנסות להסתיר אותו באופן שיהיה קשה לזהות את הילדה שחוגגת. שילוב של צמה כשחלק מהשיער פזור, העצמת התלתלים או הדגשת השיער החלק (תלוי בשיער של הילדה), יהיו מושלמים.

גם במקרה הזה כדאי לתכנן את התסרוקת מראש. מומלץ להסתכל על תמונות שונות ולחפש אחר עיצובים שמתאימים לסוג השיער של החוגגת. כדאי לזכור שהמראה הטבעי הוא הנעים והנוח ביותר.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


כלל שלישי – בחרו במקום נוח להתארגנות

את ההתארגנות שכוללת איפור ושיער כדאי שתעשו במקום נוח. יכול להיות שתחליטו לצאת מהבית להתארגנות בסלון אך יתכן שיהיה לכן הרבה יותר נוח להתארגן בבית. כך או אחרת לא תרצו להתרחק יותר מדי ממקום האירוע ותרצו שבמקום ההתארגנות יהיה לכם אוכל קל ומים.

מאפרות רבות ומעצבות שיער ישמחו להגיע לבית ביום המיוחד אם תרצו בכך. כמובן, תצטרכו לקבוע זאת מראש ולקבל הצעת מחיר שתכלול את עלות הנסיעה של אשת המקצוע.

כלל רביעי – המחיר כן קובע

אירוע בת המצווה יכול להיות אירוע יקר והמחיר כן יכול להשפיע על ההחלטה שלכן היכן להתאפר ולעשות את השיער. טווח המחירים לאיפור ושיער לבת מצווה רחב ואין כל סיבה ללכת על הפתרון היקר ביותר. כמובן, אי אפשר להתפשר על חוסר מקצועיות או חומרים לא איכותיים, אך בעלות מקצוע רבות יכולות להציע שירות במחיר הוגן.

יש לשים לב כי העלויות יכולות להשתנות בין מקומות שונים בארץ וגם להביא בחשבון שאם המאפרת ומעצבת השיער מגיעה הביתה, היא תכלול בהצעה את עלות וזמן הנסיעה. דרך לחסוך יכולה להיות מציאת מאפרת שגם מעצבת שיער.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


כלל חמישי – תרגישו את האנרגיה

אם אתן מתכוונות להתאפר ולעשות תסרוקת מיוחדת לבת המצווה, אתן רוצות להרגיש הכי בנוח וכשאנחנו כותבים "רוצות" אנחנו מתכוונים בעיקר לחוגגת. צריך להיות חיבור בין האנשים השונים שמספקים שירותים ביום האירוע, שהמאפרת תרגיע, תהיה נינוחה ולכן כדאי לשוחח ואפילו להיפגש לפגישה קצרה לפני הבחירה. כדי לעזור לאנרגיה להיות טובה יותר רצוי לקחת את הזמן, להתאפר ולהתארגן שעות לפני שהאירוע אמור להתחיל ולא לדחות שום דבר לרגע האחרון. כמובן, גם שתייה קלה ואכילה לאורך היום יעזרו (כי אין כמו רעב כאלמנט שמעיב על האווירה).

צילום: