הטרנדים החדשים באיפור לשנת 2021

שנת 2020 הכי הפתיעה אותנו והדבר התבטא גם במראה שלנו. בשנה זו אמנם לא יצאנו הרבה החוצה, אך אין זה אומר שלא היה "סיי" אופנתי ברור ובכתבה זו נסקור מה היה לנו בשנה האחרונה ונבחן מה עומד להמשיך איתנו לשנת 2021. עוד לפני ששנת 2020 הגיעה אלינו והרבה לפני הסגר התבשרנו בכמה סנוניות שעומדות לחזור מהן העבר. המראה המעושן הגיע אלינו בחזרה משנות האלפיים אבל עם חדשנות כשהגוון השולט היה הכחול ולא החום. לצד המסתוריות המסקרה דווקא התאפיינה כמעודנת וזאת כדי לשמור על מראה טבעי ולהבליט את היופי הפנימי.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

דגש על מראה בריא

אל שנת 2020 הגענו עם מודעות גוברת לבריאות ולבריאות העור. לא עוד איפור כבד אשר אוטם את הנקבוביות ומעמיס אלא דווקא הדגשת הברק הקיים ואין זה משנה אם סוג העור יבש או שמנוני. שימוש בהיילייטר ומייק אפ עדין עושים את העבודה בצורה מעולה. השנה ללא כל ספק התאפיינה במינימליזם ודייקנות. החוכמה היא להבליט את מה שקיים ולהפסיק לייצר רק תמונות רשתיות שאינן משקפות את המציאות.

איכות זה כל הסיפור

אם עסקנו בבריאות אנחנו לא יכולים להתעלם מאיכות מוצרי האיפור. המודעות הגוברת לאקולוגיה, לטבעיות ולמוצרים האורגניים הובילה לעלייה בטיפוח במוצרים טבעיים. חומרים משמרים ותוספים – בחוץ. תמציות צמחים, שמנים טבעיים וחומרים פעילים – בפנים. המוצרים הטבעיים והאורגניים נעימים יותר, מחמיאים לעור הפנים ומגינים עלינו לאורך כל היממה.

צילום: shiny diamond | מאגר תמונות Pexels


החוכמה נמצאת בפשטות

מדהים לחשוב כיצד נפתחה השנה וכיצד היא מסתיימת. עוד לפני שהתחלנו את 2020 היה ברור כי החוכמה נמצאת בפשוטות. היכולת להיראות הכי טבעית, לשמור על עור הפנים ובעיקר להפסיק להעמיד פנים, היא הכי יפה וגם הכי מורכבת. שימוש בחומרים הנכונים, טיפול מדויק בעור הפנים, הימנעות מהעמסה והבלטה של הטוב הקיים, הן הנקודות החשובות בשנה זו והאמת, נראה שכיוון זה ימשיך איתנו הלאה.

מה מצפה לנו בשנת 2021

לשנת 2021 ניכנס עם ציפיות שונות מכל שנה אחרת. אין כל ספק כי הקורונה השפיעה עלינו ומכאן גם על טרנדים חדשים באיפור ובאופנה. מצב הרוח הכללי השתנה, כולנו מסתובבים עם מסכות ועולם האיפור לא יכול להתעלם מכל אלה. חלק מהטרנדים של שנת 2020 ימשיכו ובעיקרם השמירה על המראה הבריא הטבעי ויש שימשיכו עם המראה המעושן הדרמטי.

צילום: dominika roseclay | מאגר תמונות Pexels


המסכות מסתירות חצי מהפנים

המסכות מסתירות את מחצית הפנים ולכן למרות שעדיין אפשר למרוח אודם בוהק, הדגש בשנה הקרובה יתמקד דווקא בחלק שמקבל תשומת לב לאורך כל היום. העיניים מקבלות את מרב תשומת הלב עם מראה מט ודרמטי. האיפור של שנת 2021 ירחיב את אזור העיניים, ייתן לו יותר תשומת לב והצבעים המובילים נעים בין שחור ואפור לבין ורוד מעושן.

איפור ליום יום ואיפור לאירועים

בעוד שהאיפור ליום יום צריך להתאים לאורח החיים המודרני, לריצה בין הילדים לעבודה, בין פגישת זום לבין נסיעה בכביש לעבודה, איפור הערב מקבל תשומת לב שונה לחלוטין. בבוקר אפשר להחמיא לפנים עם אלמנטים שמגבירים את המראה הטבעי. בשל המסכות הדגש יהיה כמובן על אזור העיניים וכן על מוצרים אורגניים שמתמודדים היטב גם כשיש מעליהם שכבת כיסוי (המסכה).

איפור הערב ואיפור לאירועים מספר סיפור שונה וכאן אפשר לקחת את הדרמטיות צעד אחד קדימה, לזכור כי מדובר באירוע מיוחד ולהדגיש את האמרה האישית. באירוע אין מסכה שמסתירה את הפנים והשפתיים יכולות לקבל סוף כל סוף את תשומת הלב הראויה וכאן נוכל לבחור להקצין יותר את מה שנרצה להבליט. אמנם הקו הטבעי והבריא ממשיך ללוות אותנו, אך איפור הוא קודם כל אמרה אופנתית אישית ואת זה נרצה להביא לידי ביטוי.

צילום: מאגר תמונות Pixabay