כמה עולה איפור מקצועי לפורים?

אנחנו לוקחים ברצינות את החגים שלנו ויש לנו רבים מהם, אך כל אחד יחיד ומיוחד. פורים הוא אחד החגים המשמחים ורבים מאיתנו מתכננים למה נתחפש כבר מחנוכה. חלק בלתי נפרד מהחג הוא כמובן האיפור והשאלה כמה עולה איפור מקצועי לפורים עולה בכל פעם מחדש.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

אנחנו יכולים להתאפר בבית, אצל מאפרת (או מאפר) מקצועי ויכולים להסתפק בתחפושת בלבד. כך או אחרת יש דבר אחד שלא נרצה להתפשר עליו והוא שמירה על הפנים שלנו. אז כמה החג הקרוב עומד לעלות לנו? בואו נבדוק.

כמה יעלה לנו איפור מקצועי לפורים ביום החג?

איפור מקצועי לפורים יכול לנוע בין 100 ₪ לבין מאות שקלים. המחיר תלוי במורכבות של האיפור המתוכנן, באזור המגורים שלכם ובעומס של המאפרת. מאפרות מקצועיות יתחילו את העבודה בחמש בבוקר ולפעמים אפילו לפני. הן מכירות את הדרישה וביום הזה מתאמצות, עובדות קשה ומבקשות תשלום הוגן בתמורה.

אם תחליטו להשקיע באיפור מקצועי תוכלו ליהנות מהתהליך והצילומים שלכם ייראו מעולים. כן כדאי לשים לב כי המאפרת מנוסה, שהיא משתמשת בחומרים איכותיים, מנקה ומחטאת את המברשות בין המתאפרים שמגיעים אליה וחשוב מאד לתאם ציפיות. פרטו מראש מה אתם מצפים, שלחו תמונות לדוגמה ובררו כי המאפרת יכולה לעשות את מה שאתם רוצים. אל תתקילו אותה ברגע האחרון וחשוב מאד שתקבעו לעצמכם תור מוקדם (טוב, אולי לא בחנוכה, אבל גם לא בשבוע שלפני פורים).

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


כמה יעלה לנו להתאפר בעצמנו בפורים?

אנחנו יכולים לחסוך בתשלום למאפר או למאפרת, אבל אנחנו לא יכולים להתפשר על איכות חומרי האיפור שלנו. הגורם העיקרי אשר ישפיע על העלות של האיפור הוא המורכבות שלו. ככל שנרצה יותר אלמנטים, יותר צבעים ואולי אפילו להוסיף לעצמנו חתכים, כך נצטרך לקנות יותר תכשירי איפור.

לרוב, משתלם יותר להתאפר לבד בבית ועלות החומרים יכולה להגיע לכמה עשרות שקלים. עם זאת אם אנחנו מתכננים על תחפושת מורכבת, מיוחדת ואם אנחנו רוצים להעלות את התמונה הכי ויראלית לאינסטגרם, ככל הנראה שיהיה לנו עדיף להשקיע קצת יותר ולהגיע למאפרת מקצועית.

טיפים לאיפור לבד בבית

אם בחרתם באפשרות להתאפר לבד בבית שימו לב לחומרים שאתם רוכשים. אל תתפשרו על צבעי פנים שאתם לא יודעים מה המקור שלהם ונסו אותם באזור קטן קצת לפני החג. כדאי לתכנן מראש את האיפור, לראות סרטונים ולדעת מה בדיוק אתם מתכננים לעצמכם. ההכנות לפורים יכולות להיות מרגשות לא פחות מהחג עצמו וכל זאת כדי שתוכלו לשמוח עד בלי די.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


הזמן הנכון להתכונן לפורים

אם אתם בוגרים מספיק כדי לבחור את התחפושת שלכם בעצמכם, תוכלו להתכונן לפורים גם כחודש לפני. לאחר שהחלטתם למה תתחפשו, כדאי שתתחילו לאסוף את האביזרים שנדרשים לכם ובוודאי שרצוי להזמין מקום אצל המאפרת אם אתם מתכוונים להגיע אליה. אם אתם הורים לילדים קטנים, כדאי שתשבו איתם כחודשיים לפני פורים ותתחילו להעלות מולם את נושא החג, התחפושות והאיפור. חלק מהילדים יעדיפו שלא להתחפש בכלל וכדאי לקבל זאת. הם לא מרגישים בנוח ואולי ברגע האחרון הם ירצו איפור קל של סימן שהם אוהבים על הלחי או פשוט על גב כף היד.

חלק מהילדים אוהבים להתחפש בכל ימות השנה ופורים זו סיבה טובה לחגיגה. נסו לגלות למה הם רוצים להתחפש, קנו איתם (או הכינו) את התחפושת מראש ומנעו וקבעו כיצד יתבצע האיפור. אתם יכולים לאפר אותם לפני אך לא להגזים יותר מדי ולהשאיר להם טעם של עוד כך שלא יתחרטו ברגע האחרון ויבקשו תחפושת שונה ממה שקבעתם ברגע האחרון.

הכי חשוב

הכי חשוב הוא ליהנות בפורים. לבחור בתחפושות בטוחות ואיפור איכותי. אתם או הילדים שלכם תסתובבו עם התחפושת במשך שעות וחשוב שיהיה לכם (או להם) נוח. חשוב שהילדים יוכלו להוריד את התחפושת בקלות לאורך היום אם ירצו בכך והקפידו מראש שיהיו לכם חומרים איכותיים להסרת האיפור.

בין אם אתם בוחרים באיפור בבית ובין אם איפור מקצועי לפורים, אתם רוצים להסיר אותו כשכבר אין בו צורך יותר ולאוורר את עור הפנים העדין שלכם.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos