איפור עיניים עדין זה בדיוק מה שאת צריכה

איפור עיניים יכול לשדרג את המראה שלך ולגרום לך להיראות נפלא. נספר לכן כי אתן לא חייבות להיות מומחיות כדי לגלות את הטריקים הקטנים ביותר לאיפור עיניים מדהים.

צילום: MART PRODUCTION | מאגר תמונות Pexels

איפור עיניים לא חייב להיות מסובך

איפור עיניים יכול להיות דרמטי ולבלוט מכל האיפור שאנחנו בוחרות, אבל לפעמים יש מקרים בהם אנחנו פשוט רוצות ללכת על המראה העדין, אבל עדיין להנות מאיפור מושלם. כל מה שאנחנו צריכות היא צללית עדינה, מסקרה ועיפרון עיניים כדי ליצור את המראה המושלם ולהנות מאיפור עיניים עדין ומושקע. חשוב לזכור שכל עוד תשתמשו במוצרים איכותיים – האיפור שלכן יראה מושלם. אז שנייה לפני שאנחנו מתחילות, זכרו שבשלב הראשון, אנחנו צריכות לדאוג שהפנים שלנו יהיו נקיות, כדי שהאיפור שלנו ישב באופן מושלם על הפנים. השתמשו בסבון פנים איכותי שמתאים לעור שלכן כדי לדאוג שכל הלכלוך והתאים המתים לא יישארו על הפנים. נמליץ לכן לשטוף את הפנים במים קרירים שיעזרו לכם להמריץ דם לאזור הפנים ולשמור על רעננות נפלאה.

לאחר השטיפה, כדי לוודא שהפנים שלנו נקיות במאה אחוז, נשתמש בטונר איכותי בעזרת צמר גפן או פד קוסמטי ונעביר אותו בעדינות בכל אזור הפנים. ההמלצה שלנו היא להשתמש בטונר ללא אלכוהול שמייבש את הפנים. אחרי הטונר נוסיף את קרם הלחות כדי להזין את עור הפנים ונוסיף שכבה של קרם הגנה לשמירה על עור הפנים. מי שחושבת שבחודשי החורף לא צריך להשתמש בקרם הגנה – כדאי שתחשבו שנית, כי השמש החזקה שלנו יכולה לחדור גם את העננים.

צילום: מאגר תמונות 123RF


מתחילות באיפור

לפני שאנחנו מתחילות לשים את כל שכבות האיפור בעיניים, אנחנו צריכות להכין את המשטח לעבודה. נשתמש בפריימר כדי ליצור בסיס חלק למריחת הצלליות וכדי לעזור לאיפור שלכן להיות עמיד לשעות ארוכות מבלי להתקלף או להימחק. פריימר ייתן לעפעפיים שלכן בוסט של לחות וייצור לכן מראה רענן לאורך שעות ארוכות. אחרי שהפריימר מתייבש ונספג בעור, נתחיל בשימוש הצלליות. הבחירה בצבע הצללית יכולה לשנות את כל המראה שלכן, אבל היום אנחנו מתרכזות באיפור עיניים עדין, לכן נשתמש בצללית דומה לצבע העור שלנו. מרחי גוון צללית מעט יותר כהה או בהיר מהעור שלך עם מברשת קטנה, כשהכיוון הוא מבפנים לבחוץ. השתדלו להניח את הצללית באופן שווה לאורך כל העפעף כדי ליצור אחידות. כעת, כשיש לנו גוון אחיד, ניקח צללית יותר כהה ונניח אותה על החצי החיצוני של העין – ניקח מברשת נוספת ונערבב באזור המפגש שלהן כדי ליצור מעבר חלק.

כשאתן מרוצות מהגוונים שיצרתן בעזרת הצללית, נתחיל לדאוג לאזור העליון של העין, מתחת לגבה. האזור הזה צריך להיות בהיר כדי שנוכל להבליט את האיפור שלנו. תוכלו להשתמש בצללית בהירה ולהניח אותה ממש מתחת לגבה. עוד דבר שיעזור לכן להבליט את העין שלכן הוא להניח קונסילר בהיר באזור שמתחת לעין. הרבה נשים סובלות מכהויות מתחת לעיניים, אבל שימוש בקונסילר מתאים יעזור לכן להעלים אותם ולגרום לאיפור שלכן להיות וואו.

שימוש בצללית כמעט לבנה באזור הפנימי של העין ישלים לכן את המראה והצלליות יראו נהדר.

צילום: zhugewala | מאגר תמונות Pexels


צעדים אחרונים

הגיע הרגע לפינישים האחרונים שייגרמו לאיפור שלכן להיות שלם. האייליינר. זה יכול להיות מעט מסובך לגרום לאייליינר להיות אחיד בשתי העיניים, אבל בגלל שהדגש היום הוא על איפור עיניים עדין, אנחנו לא רוצות להגזים איתו. פס דקיק לאורך העין יעזור לכם להיראות מדהים ללא כל מאמץ מיוחד. למי שאוהבת חצים באייליינר – תוכלו להוסיף פס דקיק שיגרום לעין שלכן להיראות מלוכסנת. כדי לסיים את איפור העיניים שלנו – נשים מסקרה. היא יכולה להיות מעבה והיא יכולה להיות מאריכה – הכל תלוי במה שאתן מעדיפות ורגילות אליו. ריסים ארוכות יגדילו לכן משמעותית את העין וייתנו את מה שאתן צריכות כדי להרים את איפור העיניים שבחרתן היום.

זכרו שאיפור יכול להתאים לכל אחת – אנחנו לא צריכות להיות מקצועניות כדי לדעת להתאפר באופן יומיומי. מי שמחפשת דרכים להשתפר – תמיד תוכלו להציץ בסרטונים ביוטיוב שיסבירו לכן לעומק את השלבים שאתן צריכות כדי להיות מרוצות מהתוצאה שלכן. הנה דוגמה לאיפור עיניים עדין וקל לביצוע: