איפור כלות – מה הכי חשוב לדעת בשנת 2020

היום הכי מרגש שלך אוטוטו מגיע ואת בטח חולמת איך כל העיניים יפנו אלייך. את רוצה להיראות הכי יפה, במציאות ובתמונות. במיוחד עבורך ריכזנו בכתבה את ההמלצות הכי חשובות לשנת 2020. בכל שנה ישנם טרנדים חדשים שחברות האיפור והמאפרות מצהירים עליהם. לצד הטרנדים יש משהו אחד שנשאר תמיד והוא היופי שלך. את צריכה לדעת כי טרנדים באים והולכים וכשתסתכלי על אלבום תמונות החתונה בעוד עשרים שנה (ויותר) תרצי להביט בכלה שהמראה שלה עדיין עדכני.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

איפור כלות יכול לנצח את הזמן

את הכי, הכי יפה כשאת מבליטה את היופי שלך. איפור המתאים לעור הפנים, לצבעים שלך, שמצליח להוציא את הטוב ביותר ממך, יצור את התוצאות הטובות ביותר. לכן, את רוצה להגיע אל מאפרת ששמה אותך במרכז ולא את עצמה או את האופנה. את רוצה למצוא מישהי שתדבר אלייך בגובה העיניים, תבין מי את, תהיה קשובה, תהפוך אותך לפוטוגנית ותעניק לך את ההרגשה הכי טובה עם עצמך.

 

סגנון איפור מועדף

 

בשנת 2020 רוב המאפרות יציעו להבליט את היופי שלך אבל יכול להיות שאת תרצי מראה מיוחד שמדבר אלייך. אם את מחפשת איפור כבד, מתוחכם, עם דגשים מיוחדים, אל תחששי לשתף את המאפרת ובדקי מראש שהיא תוכל להגשים לך את המשאלות. במקרה זה רצוי להתאים את האיפור לשמלה ושיהיה קו מנחה לכל הפרטים ויכול להיות שהוא יתבטא גם באקססוריז.

 

אי אפשר להתפשר על איכות האיפור

 

אמרנו שאת הכי יפה שיש ואת צריכה איפור שידגיש זאת ויחזיק מעמד לאורך כל האירוע. עלייך לשאול את המאפרת באלו חומרים היא משתמשת ולקבל המלצות כיצד לחזק את העבודה שהיא מבצעת. את רוצה איפור שייראה נפלא גם בצילומים המוקדמים וגם בסוף היום לאחר שכבר רקדת בלי סוף. בקשי לשמוע מהמאפרת על חומרי האיפור שלה.

צילום: מאגר תמונות Pexels


טיפול פנים קודם לאיפור

איפור כלות הוא ללא כל ספק מתפקיד המאפרת אך את יכולה לשפר את התוצאות על ידי ביצוע טיפול פנים מקדים. את יכולה להתייעץ עם המאפרת מתי הכי כדאי לבצע את האיפור ואת יכולה לגשת לקוסמטיקאית (היא לא חייבת להיות מאפרת) ולקבוע לעצמך טיפול פנים כשבועיים לפני החתונה. שימי לב – אם יש לך עור פנים יבש במיוחד, פצוע או בעיה זו או אחרת, מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית מראש ולתכנן את תהליך הטיפול מראש.

היגיינה ואסתטיקה

 

המאפרת שלך צריכה לשמור על ההיגיינה ועל אסתטיקה ובמיוחד בשנת 2020. את רוצה לראות את המקום מראש, לוודא שהיא משתמשת בכפפות, מנקה היטב את משטחי העבודה ושהיא בעצמה נראית מטופחת ושומרת על עצמה. אם את הולכת להתאפר במקום אליו צפויות להגיע כלות נוספות, בקשי לדעת כיצד מתבצעת ההפרדה והיכן המלוות שלך יוכלו להמתין. כמובן, כל זאת בהתאם לתקנות.

הפרטים ה"קטנים" אך החשובים

 

אם יש משהו שאת רוצה להימנע ממנו הוא הפתעות ביום החתונה שלך. את רוצה לדעת מראש מהן עלויות האיפור, באיזו שעה המאפרת תקבל אותך, כמה זמן בערך תבלו יחדיו, מהו מחיר האיפור (ומתי מתבצע התשלום) והאם המלוות שלך יתאפרו לצידך או לא. את לא רוצה להשאיר סימני שאלה לרגע האחרון ואולי כל אלו נשמעים ברורים למדי, אך את לא רוצה לסמוך על כך שהכול יהיה בסדר.

צילום: מאגר תמונות Pixabay


תיהני מהיום

יום החתונה שלך צריך להיות חווייתי ואת צריכה ליהנות מכל רגע ומנותני השירות. את צריכה לצפות למקצועיות, יחס אישי ואת יכולה להשפיע על התפקוד של האנשים מסביבך. זכרי שאיפור ניתן להסרה ולכן גם אם המאפרת ביצעה משהו שלא מוצא חן בעינייך מיד, שתפי אותה, בקשי לעשות שינוי וזכרי שהמטרה שלה היא שאת תרגישי נפלא.