איפור לאירועים בפתח תקווה

יש אירועים שהם משמעותיים מספיק על מנת להתארגן אליהם במיוחד. אנחנו קונות שמלה מחמיאה חדשה וייחודית, כזו שלא לובשים לכל אירוע, אנחנו קובעות תור אצל הקוסמטיקאית, הספר או מעצב השיער, ועל מנת להשלים את הלוק המושקע לכבוד אירוע חשוב – כדאי לבחור מאפרת לאירועים, שתאפשר איפור מקצועי לאירוע. כך, לא רק שתיראו נהדר לאורך האירוע, אלא גם התמונות מהאירוע יעלו חיוך של סיפוק על פניכן.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

אם אתן מחפשות את המאפרת המתאימה לכם ביותר לקראת אירוע בפתח תקווה, אספנו כמה טיפים וכמה המלצות למאפרת המושלמת עבורכן לאיפור לאירועים בדיוק לפי הסגנון וההעדפות שלכן. כך תבחרו איש או אשת מקצוע לאיפור לאירועים בפתח תקווה:

מאפר או מאפרת? ובאיזה סגנון?

רגע לפני שאתן מתחילות להתקשר למאפרות לאירועים בפתח תקווה, חשוב שתדעו שיש סגנונות ואפשרויות רבים לקראת בחירת המאפרת שלכן, וכדאי שתתנו את דעתכן בנוגע לבחירה האופטימאלית עבורכן. הנה כמה מהשאלות שכדאי למצוא את התשובה עליהן לפני שאתן בוחרות את המאפרת שלכם לאירוע בפתח תקווה:

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


#1 – מאפר או מאפרת?

אם פעם איפור לקראת אירוע היה מקצוע של נשים בלבד, היום יש מאפרים גברים מקצועיים לעילא ולעילא, אמנותיים, יצירתיים וקשובים, שיעשו עבודה נהדרת באיפור לאירוע בפתח תקווה. איפור לאירועים דווקא ממאפר ולא מאפרת הוא לפעמים בחירה מעניינת ויצירתית במיוחד, ורבים מהמאפרים המתמחים באיפור ערב לאירועים נוטים להתמחות במראה דרמאטי.

#2 – מאפר בלבד או איש מקצוע בעל מספר התמחויות?

אולי תרצו לבחור איש מקצוע שמתמחה גם באיפור וגם בשיער, כך שתוכלו במפגש אחד לטפל גם בתסרוקת וגם באיפור. אם תצליחו למצוא מאפרת לאירוע שגם מציעה תסרוקות ותוכלו לקבוע איתה ביום האירוע, תגיעו הכי זוהרים שאפשר לאירוע.

#3 – איפור בסטודיו מקצועי או איפור עד הבית?

הבחירה בין מאפרים מקצועיים שמחזיקים מקום בו הם מציעים את השירותים שלהם לבין מאפר או מאפרת מקצועיים שמגיעים עד הבית, תשפיע על איכות החוויה שלכן. בדרך כלל, במיוחד אם אתן מבקשות לקבל מספר שירותים (כמו איפור ציפורניים, קוסמטיקה, סידור גבות, וכדומה), השירות יהיה מקצועי ומקיף יותר אם תגיעו אל בית העסק. אם זה רק איפור – תוכלו לבחור באיפור לאירועים שמגיע עד הבית או בסטודיו של המאפר או המאפרת – מה שנעים לכן יותר.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


איפור לאירועים ממאפרים מומלצים בפתח תקווה

אספנו כמה מהמאפרות המומלצות לאיפור לאירועים בפתח תקווה, הנה כמה המלצות ששווה לבדוק:

 

רז אלנתן איפור לאירועים, איפור כלות, עיצוב שמלות כלה ושמלות ערב

רז אלנתן היא מעצבת אמנית עם רקע בלימודי אמנות, עיצוב אופנה ובגדים, רישום ועוד. היא מספרת על עצמה שהעיקרון המנחה אותה הוא בחינת מבנה הפנים, המאפיינים והרצונות של כל לקוחה בכל פעם מחדש, על מנת להתאים לה את השמלה והאיפור שיתאימו לה במיוחד.

הסטודיו של רז אלנתן נמצא ברחוב תור הזהב בפתח תקווה, ויש לקבוע פגישה מראש.

 

רויטל פרנקו איפור לכלות ולאירועים, סידור שיער ותסרוקות

רויטל פרנקו מציעה שירותי איפור לאירועים ואיפור לערב לצד שירותי תסרוקות ועיצוב שיער. היא זוכה לביקורות חיוביות מקיר לקיר, לא רק על השירות המקצועי אלא גם על האדיבות, והאישיות הכובשת. רויטל תעיד על עצמה כי חשוב לה לספק לכל לקוחה את האיפור והמראה הנכון עבורה: טבעי או דרמטי, סולידי או בעל נוכחות, הכל על מנת שתרגישי הכי זוהרת שאפשר.

הסטודיו של רויטל פרנקו נמצא ברחוב מרדכי בן דרור, וחשוב לקבוע מפגש לפני ההגעה.

 

קלרה יהב מכון קוסמטיקה ויופי, איפור כלות ואיפור לאירועים

קלרה יהב מתמחה באיפור לאירועים, איפור כלות ואיפור לערב, אבל ממש לא רק: מדובר במכון יופי גדול ומקצועי, בעל ניסיון וותק של מעל 30 שנים ומגוון עצום של טיפולים ושירותים שתוכלו למצוא בו, כולל טיפולים קוסמטיים ואחרים (פילינג מסוגים שונים, טיפול באקנה, עיצוב גבות, איפור קבוע, מניקור ופדיקור, ואפילו עיסוי). קלרה מציעה איפור לאירועים עם אווירה אישית ובוטיקית, היא למדה איפור אירועים מקצועי במכללה של ירין שחף, לפני מעל 25 שנים.

מכון היופי של קלרה שחף נמצא ברחוב ברקוביץ' 10 בפתח תקווה, וגם כאן, חשוב לתאם תור מראש לפני ההגעה.

 

ורק שיהיה במזל!