איך בוחרים תספורת לגבר?

תספורות הן סוג של אמנות – אין נכון ולא נכון, אבל יש כמה עקרונות בסיסיים שניתן להשתמש בהם על מנת להגיע לתוצאות נהדרות.

צילום: מאגר תמונות 123RF

שינויים זה טוב

תספורת גברים היא לא משהו שמשתנה הרבה – רוב הגברים לא מחבבים שינויים, לא משתמשים בצבעי שיער או בטרדנים אחרים שנוכל למצוא דווקא בתספורות נשים. ממש בגלל סיבה זו, כנראה שיש לכם את אותה התספורת כבר יותר מעשור – במקרה הטוב. אם אתם מחפשים שינוי ורוצים לשנות את המראה שלכם – הגעתם למקום הנכון. יש המון סוגי תספורות לגברים ביניהם תספורות קצרות, ארוכות, קלאסיות וחדשניות. אבל כמו בגדים, לא כל תספורת מתאימה לכל אחד.

אז איך בוחרים את התספורת שמתאימה לנו? תוכלו לעשות זאת דרך התבוננות על צורת הפנים שלכם. נתחיל בשלב הראשון, שהוא זיהוי צורת הראש שלכם. סביר להניח שתוכלו להיכנס תחת כמה קטגוריות של צורות אבל בחרו אחת.

צילום: מאגר תמונות 123RF


היום נפרט עבורכם על כמה סוגי צורות

  • צורה מלבנית – הפנים מאופיינות באורך ורוחב רחבים מאוד, קו לסת בולט, מצח ועצמות לחיים בגודל שווה.
  • צורה אובלית – אורך הפנים יותר גדול מרוחב עצמות הלחיים שלכם, המצח יותר מעוגל וכך גם קו הלסת שלכם.
  • צורה עגולה – כל זוויות הפנים שלכם יותר מעוגלות.
  • צורה משולשת – קו לסת ארוך וחד, עצמות לחיים ומצח בקו יחסית אחיד – דמיינו זאת כמו משולש הפוך.
  • צורת לב – המצח שלכם נראה יחסית צר, הלחיים נראות יותר רחבות והסנטר מחודד מאוד.
  • צורה מרובעת – הצורה הזאת ממש מזכירה את הצורה המעוגלת, אבל הזוויות יותר ישרות ומרובעות ב-90 מעלות.
  • צורת היהלום – אורך הפנים שלכם גדול, עצמות הלחיים יותר קטנות והסנטר שוב רחב.

לאחר שבחרתם עבורכם את צורת הפנים שמתאימה לכם, הגיע הזמן למצוא את התספורת שמתאימה בדיוק עבורכם. אל תשכחו שחוץ מהתספורת שלכם, להרבה גברים גם יש זקן שניתן לעצב אותו בהתאם לתספורת.

צילום: מאגר תמונות 123RF


סוגי תספורות

זה ממש פשוט להישאב לאזור הנוחות שלכם ולשמור על אותה התספורת, אבל לא מתחשק לכם לפעמים לנסות משהו חדש? בדיוק בשבילכם הבאנו את התספורות האופנתיות ביותר לגברים מסביב לעולם.

זכרו כי גזרות קלאסיות של תספורות לא יראו אותו הדבר על כולם. כמו שכבר אמרנו, זה תלוי בצורת הפנים אך גם בסוג השיער, הצפיפות ואורכו. תמיד תוכלו ללכת לספר ומעצב שיער ולבקש מהם את הסגנון שאתם מעוניינים בו אבל תנו לספר לעזור לכם לבחור גם תספורות שלדעתו יראו עליכם נהדר.

אחת התספורות הקלאסיות ביותר שקיימות לגברים היא התספורת בה משאירים באזור העליון יותר שיער ובצדדים מעט פחות. אולי שמעתם על שמה כתספורת "היפסטר", כי היא נראית שיקית, מעט מבולגנת אבל נראית מעולה. תספורת זו תתאים לסוגי שיער שונים, ובמיוחד לבעלי נפח. מכירים את ההרגשה שאתם יוצאים מספר ואתם נראים מעולה, אבל יום אחרי זה השיער לא מקשיב לכם? אז בדיוק עבורכם – תוכלו לעצב את השיער בבית עם שמפו יבש או עם ספרי לשיער לעיצוב כדי להעניק לשיער שלכם נפח וצורה, כאילו יצאתם הרגע מהספר. השתמשו במסרק צפוף כדי לעצב את השיער.

צילום: מאגר תמונות 123RF


תספורת נוספת שמתאימה לאנשים שפחות אוהבים לבקר אצל הספר היא התספורת שנקראת Coif. היא מאופיינת באורך, קצת מראה מבולגן אבל אחד שנראה בדיוק כמו שצריך. תוכלו לסרק את השיער שלכם אחורה ולהשתמש בספרי לשיער כדי לתת לו מראה מסוגנן ולא מראה של "התעוררתי הרגע".

תספורת מסוגננת שמתאימה לאנשי המשרד, היא תספורת שנקראת 'הוליווד הצעירה'. מה שאתם צריכים לזכור הוא שהצדדים שלכם קצרים, והשיער העליון יותר ארוך בצורה מוגזמת. כדי לעצב את התספורת הזו תצטרכו להשתמש בקרם איכותי ואפילו בג'ל. מרחו אותו בכל אזור השיער והשתמש במסרק כדי למשוך הכל לאחור – מתאים לאנשי המשרדים שמתחפשים להיראות מגונדרים ולשמור על סטייל.

יש המון סגנונות לתספורות של גברים, שכחלקן יותר ארוכות וחלקן יותר קצרות. שימרו על שיער מטופח ונקי – הסוד הוא לחפוף את השיער פעמיים בשבוע כדי לשמור על בריאותו ולהשתמש בתכשירים איכותיים. ספר מקצועי שיודע להתאים את התספורת לאדם יעזור לכם למצוא את הסטייל שמתאים במיוחד עבורכם.

צילום: מאגר תמונות 123RF