למה אסור לוותר על טיפוח הפנים בבוקר

להתחיל את היום שלנו עם שגרת טיפוח יכולה לשפר את היום שלנו – זה יכול לעזור לכן להיראות רעננות ומוארות למשך כל היום. אבל מאיפה כדאי להתחיל?

צילום:

מתאימים את הטיפוח לסוג העור

שגרת טיפוח פנים בבוקר חשובה מאוד לבריאות ולנראות שלנו. התמדה בניקיון הפנים לאחר שינה ממושכת יכולה לעזור לנו לחדש את תאי העור ולהסיר את תאי העור שאנחנו כבר לא צריכות. שגרת הבוקר שלנו תשתנה לפי סוג העור שלנו ולפי מזג האוויר. למעשה, שינויים במזג האוויר משפיעים ישירות על העור שלנו: אולי אתן רואות את זה בעצמכן, אבל אם לא, שימו לב שבתקופת האביב העור שלנו יותר אדמדם ומתקלף, בעוד שבעונת הקיץ העור שלנו יותר יבש ודורש יותר לחות.

דבר ראשון וחשוב שכדאי לכן לעשות ברגע שאתן מתעוררות הוא לשתות כוס מים – לא רק שזה בריא לגוף שלכן ולמערכת העיכול, גם עור הפנים שלכן מודה לכם על כך. הפנים שלכן מקבלות לחות ועור נקי יותר.

כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר בטיפוח היומי שלכן, עליכם לשמור על הסדר של שלושה שלבים פשוטים:

1. ניקוי

2. טיפול

3. לחות

כשאנחנו רוצות לשמור על שגרת טיפוח פנים בבוקר אנחנו רוצות לתקן את האזורים הבעייתיים. אם המצח שלנו מלא בפצעונים, נרצה לכוון לאיזון שלו, אם האף שלנו נראה לנו יבש, נרצה לכוון לתוספת לחות. הדבר הכי חשוב הוא לזכור כי דברים טובים צריכים זמן כדי להופיע – זה כולל גם את שגרת הטיפוח שלכן. אל תחשבו שתוך יומיים תראו שיפור, כי גם למוצרי הטיפוח הטובים ביותר בעולם לוקח זמן להשפיע. אם תתמידו ותקפידו על שגרת טיפוח יומית בבקרים, סביר להניח שתוך כמה שבועות כבר תראו השפעה חיובית ועור פנים זוהר במיוחד.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


ניקוי

ניקוי הפנים צריך להיות השלב הראשון בכל שגרת טיפוח שאתן עושות. גם אם זה מתרחש בבוקר וגם אם זה מתרחש בערב לפני שאתן הולכות לישון. כשאנחנו ישנות, הפנים שלנו נוגעות בכרית, בשמיכה ועליהן יש חיידקים שעוברים לפנים שלנו. גם האבק, הרוק שלנו ועוד המון דברים יכולים להיות על הפנים שלנו לאחר לילה מלא בשינה. לכן, אנחנו צריכות לשטוף את הפנים שלנו כדי למנוע נקבוביות סתומות ועור מלוכלך. אם העור שלכן רגיל, לפעמים אפילו שטיפה עם מים נעימים יכולה להספיק. למעשה, אנשים שמנקים יותר מדי עם תכשירי ניקוי חזקים, יכולים לשבור את ההגנה של העור. אם אתן רוצות בכל זאת להוסיף סבון לשטיפה שלכן בבוקר, השתמשו בתכשיר ניקוי ללא פראבנים כדי לשמור על שכבת ההגנה של העור. אם העור שלכן יותר שומני, תוכלו להשתמש בתכשירי ניקוי עם תוספת חומצה סליצילית שתעזור לכם להסיר עודפי שומן. עור יבש יכול להשתפר עם שימוש בסבון יותר עשיר ואפילו בשימוש בחומצה היאלרונית.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


טיפול ולחות

שגרת טיפוח פנים בבוקר צריכה להיות יותר עדינה משגרת הטיפוח שלנו בלילה. זאת כי הפנים שלנו נחשפות לשמש בשעות היום וקיימים חומרים שבשילוב עם קרני השמש, יכולים ליצור כתמי פיגמנטציה או פצעים שאנחנו ממש לא רוצות על הפנים שלנו. לכן, אחד הדברים הטובים ביותר שתוכלו להשתמש בו בשעות הבוקר הוא הטונר. טונרים הם נוזל טיפוח על בסיס מים, אותם נמרח על הפנים שלנו לאחר ניקוי. טונר איכותי יכול לעזור לנו לוודא שהעור שלנו נקי לגמרי ולתת לו בוסט של חומרים טובים. לאחר שאנחנו בטוחות כי העור שלנו נקי מספיק, אנחנו רוצות לתת לו את הלחות שהוא צריך. אם העור שלכן יותר שמנוני או נוטה לפצעים, בחרו בקרם לחות יותר קליל שייספג במהירות ולא יפריע לכם. אם העור שלכן יותר יבש – תוכלו להשתמש בקרם יותר שומני. קרם הלחות יעזור לכם לשמור על עור צעיר ובריא אם תתמידו בשימוש שלו.

הדבר האחרון שאתן חייבות לשים על העור שלכן לפני שאתן יוצאות מהבית הוא קרם הגנה – הוא השלב החשוב ביותר עבור כל סוג גיל ועור. השמש היא הסיבה הראשונה לעור מקומט. במיוחד במדינה כמו בישראל. אז קחו לכן כמה דקות לטפח את עצמכן – עור הפנים הוא עדין וצריך את האהבה שלכן אליו.