טיפוח עור הפנים לגבר

שגרת טיפוח עור הפנים כבר מזמן אינה מנת חלקן של נשים בלבד. גם אתם, הגברים, יכולים ואף צריכים לדבוק בשגרת טיפוח עור הפנים שלכם. המילה "טיפוח" היא לא מילה גסה ולא לנשים בלבד, היא אמורה להיות חלק משגרת היום־יום שלכם. לכן אנחנו כאן – כדי ללוות אתכם, יד ביד, אל העור המטופח והזוהר שלא תאמינו שהוא באמת שלכם.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

גם היום, בשנת 2020, ישנם גברים שעדיין חוששים מעולם הטיפוח. מבחינתם, זהו עולם המיועד לנשים בלבד וניתן לדלג עליו. אנחנו כאן כדי לומר לך: חבר, עור הפנים שלך הוא כרטיס הביקור שלך. תטפח אותו, תשמור עליו, הוא חלק ממך. אל תפחד להשקיע בו. הוא עוד יודה לך – אנחנו מבטיחים.

ניקוי עור הפנים

נתחיל בחלק הקל – ניקוי עור הפנים. אנחנו מבטיחים שזה לא יהיה מסובך. אתה הרי מקפיד לשטוף פנים כל בוקר וכל ערב, אם זה בזמן צחצוח השיניים או בזמן המקלחת, אז למה שלא תוסיף לפעולה זו גם סבון? רגע, אנחנו לא מתכוונים לסבון ידיים או לסבון גוף – אנחנו מתכוונים לסבון פנים. מאחר שרוב הסיכויים שעור הפנים שלך יהיה שמן, כמו לרוב הגברים, אנו ממליצים לך לרכוש סבון פנים לעור רגיל עד שמן. סבון שאותו ניתן להשיג בכל מכולת, סופר או חנות פארם. שים לב – סבון הרחצה הסטנדרטי, זה שמתאים לגופך, הוא לא סבון פנים.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


קרם לחות

בהנחה שאתה מתגלח אחת ליום או יומיים, ופעולת הגילוח מסירה עימה גם שומן הנחוץ לעור, עליך למרוח קרם לחות. התפקיד של הקרם הוא לשמור על הלחות ועל שכבת השומן הטבעיות של העור. הלחות מגמישה את העור, מזינה אותו וגם מגינה עליו מהיובש שהשימוש באפטרשייב גורם לו. אם אתה מחליט להשקיע בקרם לחות, אנו ממליצים לרכוש קרם שיש בו גם מקדם הגנה, כך תוכל להגן על עורך גם מנזקי השמש הרבים. נציין כי בכל מקרה נפציר בך להשתמש בקרם הגנה מפני השמש ביציאה החוצה (ולא רק לפני יציאה לים ולבריכה).

טיפול פנים

זה אולי נשמע כמשהו שיהיה גדול עליך, אבל תאמין לנו – זה ישתלם. העור צובר בתוכו שומן ולכלוך שלא משנה כמה תשמור על ניקיון הפנים, לא תוכל למנוע ממנו מלהתיישב בתוך הנקבוביות שלך. זיעה, זיהום אוויר, עשן של סיגריות, אפילו מטהרי אוויר – כל אלה הם חלק מהיום־יום שלנו ולכן הם מצליחים גם לחדור עמוק מתחת לעורנו. קבע ביקור אצל הקוסמטיקאית, תן לה לנקות לך את העור כמו שצריך. זה אולי יכאב קצת, אבל אנחנו מבטיחים שבסוף אתה תשמח שהעזת והלכת על זה.

פילינג

אז אחרי טיפול הפנים, שאנחנו יודעים שקצת הבהיל אותך, הנה משהו נוסף שתוכל לעשות לגמרי לבד – פילינג. מטרתו של הפילינג הוא להסיר תאי עור מתים וכך לפנות מקום לתאי עור חדשים. פעם/פעמיים בשבוע – אין צורך ביותר בזה – בחר בקרם פילינג גרגירים ומרח אותו בעדינות על עור הפנים. מלבד טיפוח העור, גם זקיקי השערות יהיו רכים יותר ויאפשרו לך גילוח נעים יותר ללא גירוי העור. בסיום הטיפול בפילינג, אנו ממליצים לך להשתמש בקרם הלחות שציינו קודם.

תזונה

לסיום, אנו נציין את המובן מאליו – העור שלנו הוא המראה למה שקורה בתוך הגוף שלנו. אם לא תזין את הגוף כמו שצריך, העור שלך יסגיר אותך. אם לא תשתה מספיק מים – העור שלך יהיה יבש, מגורה ולא נעים למגע. אם תזין את עצמך במזונות עתירי שומן – הפצעונים לא יאחרו להגיע ויזכירו לך שוב ושוב שחיית כל השבוע על ג'אנק פוד. גם אם תבצע את כל השלבים שציינו לעיל, אך לא תקפיד על שמירה על הגוף שלך מבפנים – התוצאות לא יהיו אותן תוצאות.

תשקיע בעצמך. תאהב את גופך. מגיע לך.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos