צעד אחר צעד: מדריך טיפוח לגבר

המילים "טיפוח לגבר" נכנסו מזמן ללקסיקון ועדיין, לא כל מה שנכון לטיפוח העור של הנשים נכון גם לגברים. לשמחתנו אפשר לראות בשנים האחרונות כי יותר גברים שומרים על עורם ובכתבה זו נעניק לך מספר טיפים שיעזרו גם לך ליהנות מעור זוהר.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

יכול להיות שמילים כמו "פנים זוהרות" או אפילו צעירות לא נשמעות לך כרגע מרגשות כל כך, אך השנים יעברו והפנים שלך לא יוכלו להסתיר זאת. כבר בשנות העשרים יכולים להופיע אצלך קמטים ולך יש אפשרות להפחית אותם ולמנוע נזקים שבטווח הארוך רק יחמירו.

צעד ראשון – פעולות מניעה

הדבר הראשון שעליך לדעת הוא שיש באפשרותך למנוע חלק מהנזקים. נציין כי הנזקים שנדבר עליהם גורמים לכתמים על העור, לנפילתו וגם לקמטים. כבר בגיל צעיר אפשר לטפל בעור הפנים על ידי צמצום החשיפה לשמש. שימוש קבוע בקרם הגנה מפני קרני UV והליכה עם כובע מצחייה יוכלו להפחית את השפעת קרני השמש על פניך ומכאן להפחית כתמים וקמטים.

פעולת מניעה נוספת היא הזנת העור שלך. אין כל סיבה שלא להשתמש בקרם לחות ובמיוחד לאחר גילוח. כמו כן חשוב לנקות את עור הפנים ולשם כך להשתמש בסבון רחצה המיועד לעור הפנים. אל תתפתה להשתמש בסבון גוף אלא הקפד שיהיה ברשותך גם סבון עדין המיועד לאזור הפנים והשתמש בו פעמיים ביום, בבוקר ובערב. אם אתה מתעמל, השתמש בסבון גם לאחר האימון והקפד לשטוף את פניך מיד לאחר האימון.

צעד שני – פעולות טיפוח

קרם לחות הוא אחד השימושיים ואחד המוצרים שיכולים לעזור לך לטפח את עור הפנים. הקפד לשים לב שהקרם תואם את עור פניך (שמנוני או יבש) ואל תהסס לבקש דוגמיות של מוצרים. שים לב, ישנם שלל סוגים של קרמים ויכול להיות שסוג שמתאים לאחד לא יתאים לאחר. העור של כל אחד מגיב אחרת ועליך לנסות עד שתגיע לאחד המועדף עליך.

שים לב כי לרוב מוצרי הטיפוח שמתאימים לנשים לא מתאימים לעור הגברי. הסיבה לכך היא שבדרך כלל העור הגברי עבה יותר וגם נוטה להיות שמנוני יותר מזה של הנשים. לכן, התאם לעצמך את סבון הפנים, הקרם והתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים.

צעד שלישי – אורח חיים בריא

ישנו קשר ישיר בין אורח החיים שלך לבין מראה העור שלך. אורח חיים בריא הכולל תזונה טבעית, טרייה ועשירה בירקות, פירות וסיבים תזונתיים, תהפוך את עור הפנים שלך לזוהר. עיסוק בספורט (מכל סוג שהוא, מהליכה ועד לחדר כושר ואימונים עוצמתיים) גם הוא מסייע לניקוי הגוף והפנים שלך יקרינו זאת.

אם אתה חי על אוכל מעובד, ג'אנק, לא אוכל מסודר ולא מתעמל, יתכן מאד שהפנים שלך ייראו בהתאם. פצעונים, אדמומיות וקמטים הם חלק מהתופעות שעלולות לפגום במראה שלך. נקודה נוספת היא חשיבותם של המים ואם אתה לא מאלו ששותים מספיק, זה הזמן לשנות זאת ולהסתובב עם בקבוק מים אותו תמלא לפחות פעמיים ביום.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


צעד רביעי – טיפולי פנים

אם חיפשת אחר מדריך טיפוח לגבר, הרי שאי אפשר לפספס את טיפולי הפנים הכל כך חשובים. החל מפילינג אותו אפשר לבצע לבד בבית ועד לטיפול אצל הקוסמטיקאית. הפנים שלך עומדות להודות לך על כל טיפול שכזה. כמובן, אין צורך להגזים ושימוש בפילינג שמתאים לעור הפנים אחת לחודש יעשה עבודה ראויה ומפגש עם הקוסמטיקאית גם הוא יוכל לסייע לך.

היתרון במפגש עם הקוסמטיקאית הוא לא רק בטיפול שהיא תבצע בקליניקה (כמובן שתוכל לפנות אל קוסמטיקאי). במפגש תוכל לשאול שאלות על טיפוח, להתייעץ לגבי תכשירים והיא תוכל לבצע עבורך אבחון של העור כך שתדע טוב יותר כיצד לטפל בו.

צעד חמישי – המשך ללמוד

העולם שלנו מתפתח בקצב מסחרר ואין שום סיבה שלא תדע יותר כיצד לשמור על עור הפנים שלך. גם כאן באתר תוכל לקבל עוד טיפים שנוגעים לשיטות טיפוח וטיפול בעור הפנים וגם אצל אנשי מקצוע. זה הזמן להמשיך לגלות כיצד לשמור על עור הפנים שלך.

זה לא משנה אם אתה בן 20,40 או אולי 60, זה הזמן להעניק לעור הפנים שלך את הטוב ביותר. הצעדים יכולים להיות קטנים, אך ללא ספק הם יהיו משמעותיים ויעניקו לך תוך זמן קצר הרגשה הרבה יותר טובה.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos