חשיבות השימוש היומי בקרם פנים

לחות יומית חיונית עבור עור בריא ומראה זוהר. עור הפנים שלנו דורש תשומת לב קבועה כדי להישאר נקי, לח ובריא. איך בוחרים את קרם הפנים שמתאים בדיוק עבורנו?

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

למה חשוב לשמור על עור מטופח?

העור שלנו מורכב משלוש שכבות עיקריות: השכבה העליונה שנקראת אפידרמיס, השכבה האמצעית שנקראת דרמיס, והשכבה התחתונה שנקראת היפודרמיס. כאשר אנחנו מדברים על לחות העור, נתמקד בשכבה העליונה – אפידרמיס. השכבה הזאת בנויה כמו קיר לבנים – אם פתאום יש פגיעה באזור בקיר, המחסום נפגע ונוצרים פגמי עור. אותו "מחסום" שדואג לשמור על לחות עור הפנים, דואג כי הנוזלים שנמצאים באזור הפנים לא מתנדפים. תכולת הנוזלים הבסיסית בשכבת העור צריכה להיות בין 10% ל-30%. אם תכולת הנוזלים יורדת מתחת ל-10%, העור נחשב ליבש.

לחות נחשבת לשלב המפתח בכל שגרת טיפוח שאנחנו מקפידים עליה. אבל יש אנשים שמדלגים על שלב הלחות, ממגוון סיבות. האחת, היא המחשבה כי אנשים בעלי עור שומני לא צריכים את הלחות. אחרים יכולים לומר כי אפשר להשתמש בבוקר רק בקרם הגנה וזה מספיק. אם אתם מדלגים על קרם הלחות בבוקר, אולי כדאי שתשקלו זאת שוב, כי אתם בהחלט מפסידים את כל היתרונות הרחבים שיש לו להציע עבורכם. אז למה כדאי להשתמש בקרם לחות בכל יום?

צילום: Karolina Grabowska | מאגר תמונות Pexels


קרם לחות יעזור לכם להאט את הזדקנות העור – שמירה על לחות מתמדת יכולה למנוע הופעה של קמטים בשלב מוקדם ולמזער את אותם הקמטים שכבר הופיעו על פנינו. מחקרים בדקו ומצאו כי אנשים שהשתמשו בקרם לחות לאורך זמן, פיתחו קמטים בגיל מאוחר יותר בהרבה מאלו שלא השתמשו בקרם לחות. אם אתן מרבות להתאפר, קרם לחות יכול לתת לכן את הבסיס החלק ביותר להנחת האיפור. כולנו מכירות את ההרגשה שאנחנו מניחות את האיפור והוא פשוט לא מסתדר. זה הכל בגלל השכבה העליונה היבשה שנמצאת על עור הפנים שלנו. נסו לשים קרם פנים כמה דקות לפני האיפור ותראו איך תוך דקות ספורות עור הפנים הופך להיות נעים ונוח לשים עליו איפור.

קרם לחות ייתן לכם הגנה נוספת וישמור עליו מפני בעיות עור כמו קילופים ופצעי יובש.

צילום: cottonbro studio | מאגר תמונות Pexels


איך בוחרים את קרם הפנים המתאים עבורנו?

אם כבר יצא לכם להשתמש בעבר בקרם לחות ואתם מרגישים שהוא לא עשה את הפעולה הנכונה, הגיע הזמן לחקור ולהתאים עבורכם מוצרים אחרים. זה עשוי לקחת כמה ניסיונות לפני שתמצאו משהו שמתאים עבורכם בול, אבל אל ייאוש, בסופו של דבר תצאו מרוצים. כמובן שאם הפנים שלכם יבשות באופן מוגזם, או שאתם סובלים מפצעים מרובים על עור הפנים – נמליץ לכם לקבוע תור לרופא עור שיאבחן יחד איתכם את מקור הבעיה וימליץ לכם על מוצרים מומלצים לעור הפנים שלכם.

 

אם אתם מחשיבים את עור הפנים שלכם לרגיל, בואו ונעבור לטיפים לבחירת הקרם המושלם:

תחילה, בדקו מה הוא סוג העור שלכם: אם אתם בעלי עור שומני, הימנעו מבחירה בקרם על בסיס שמן אלא בחרו בקרם בעל מרקם קליל שנספג מהר. לעומת זאת, אנשים עם עור יבש צריכים לבחור קרם בעל לחות מקסימלית, שרוב הפעמים זה יהיה קרם עבה, סמיך ואחד שלא ייספג במהירות. אם אתם מחשיבים את עור הפנים שלכם לרגיש, כדאי לשקול להשתמש בקרמים טבעיים עם שמנים כמו שמן קוקוס, שמן שקדים ואפילו שמן אבוקדו.

ברגע שרכשתם עבורכם את קרם הלחות, אל תמהרו למרוח את תכולתו על הפנים שלכם. תחילה, נסו אותו על אזור קטן בצוואר או על הזרוע כדי לראות שאתם מגיבים בצורה טובה לקרם ורק לאחר מכן תוכלו למרוח ולהשתמש בו. את הקרם נמליץ לכם למרוח על עור לח, לאחר מקלחת או שטיפת הפנים בבוקר, כי קרם לחות נספג כך יותר טוב. הימנעו ממריחה חזקה ושפשוף העור – קרם לחות לא צריך את עזרתכם בחדירתו לעור, מירחו אותו בצורה עדינה והוא כבר ידע להיספג במקומות הנכונים.

כמובן שקרם לחות לפנים משתנה גם בהתאם לגיל, למין ולסוג העור. היום נתאים אותו לפי הגילאים ועוד כמה פרמטרים חשובים.

צילום: מאגר תמונות 123RF


קרם לחות לפנים לילדים

העור של הילדים שלנו עדין, דק ופגיע מאוד. לפעמים, הוא זקוק ליותר הגנה מאשר עור בוגר. יובש, פצעים וגירויים הם רק חלק מהדברים שיכולים להופיע על עורם העדין, אבל עם בחירה בקרם לחות איכותי – תוכלו לתת לילדכם את עור הפנים הרך והבריא ביותר. בחירת קרם פנים לילדים צריך להיות עדין וקל למריחה, בלי בישום מיותר שיכול דווקא לגרות את עור הילדים. אחד הקרמים המומלצים לשימוש על ילדים, הוא קרם הפנים של חברת 'סבוקלם' שנקרא Sebocalm Baby.

הקרם נחשב לעדין במיוחד, מרגיע את פני הילדים, נספג תוך שניות ועוזר לעור הפנים להיות רך במיוחד. במיוחד בתקופת החורף, כשאנחנו רואים בבירור שעור הפנים מושפע מהקור שבחוץ, יש להשתמש בקרם שיתמוך בהגנה על עור הפנים. קרם נוסף של חברת ג'ונסונס שמומלץ לשימוש מהיום הראשון בו התינוק נולד, עוזר לכם לשמור על לחות העור בצורה הטובה ביותר.

צילום: מאגר תמונות 123RF


קרם פנים לנערות

תקופת הבגרות והנעורים מביאים איתם שינויים הורמונליים שיכולים להשפיע על נראות ובריאות הפנים. לפעמים המצב לא ניתן לטיפול עצמאי, אז כדאי לפנות לרופא עור כדי להבין את מקור הבעיה ולקבוע טיפול בהתאם. טיפול בעור צריך להתבצע באופן קבוע בתקופת גיל ההתבגרות בגלל שינויים רבים שפוקדים אותנו. חשוב לשמור על פנים נקיות ולהשתמש בסבון שמתאים לעור הפנים שלכם, ולדאוג לקרם פנים איכותי. קרם פנים לנערות צריך להיות עדין יחסית ומותאם לעור צעיר ורגיש. לפעמים נוער מתעצל לטפל בעור הפנים, כי זה פשוט לוקח זמן שיכול ללכת על דברים שמבחינתם יותר חשובים.

בדיוק בשביל זה, קיימים קרמים קלילים שרק צריך למרוח אותם בבוקר או בערב. לרוב הנערות והנערים יש עור מעורב עד רגיש, ויש המון תכשירים שמתאימים לכך. אחד התכשירים שנספר לכם עליהם היום הוא הקרם של דוקטור עור, שנחשב לקרם שמאזן את העור. הקרם עצמו קליל במרקמו ונספג תוך שניות ספורות, מעניק לחות נפלאה ומה שעוד יותר טוב בו שהוא כבר מכיל בתוכו קרם הגנה – זה חוסך זמן יקר.

קרם לחות נוסף של חברת סבוקאלם שנקרא Sebocalm Young עוזר בספיגת עודפי שומן ומניעת פצעונים על הפנים. הקרם עצמו מיוצר מחומרים טבעיים ומכיל בתוכו אלוה – ברבדנסיס שנחשב לזן מיוחד של אלוורה שעוזר להרגיע את העור. נספר לכם גם שהמחיר שלו נוח לכל כיס.

צילום: מאגר תמונות 123RF


קרם פנים לנשים בהריון

הריון נחשב לאחת הסיבות המשמעותיות ביותר לשינויים בפנים. פיגמנטציה, פצעונים ופגמי פנים רבים אחרים יכולים להופיע במהלך ההיריון. אבל, אם תשתמשו במהלכו בקרם פנים שמתאים לשימוש, תוכלו למנוע בעיות עתידיות ולהנות מעור זוהר. המוצרים הטובים ביותר לשימוש במהלך הריון הם תכשירים טבעיים – ניתן להתייעץ עם רופא עם קוסמטיקאית לפני השימוש ולהתאים אותו בדיוק עבורך. אחד הקרמים הקלילים ביותר שנמליץ לכן עליהם היום הוא קרם הפנים של ניוטרוג'ינה.

קרם הלחות מגיע כמו ג'ל, שבסיסו הוא מים והוא יעזור לכם לשמור על לחות מרבית גם במהלך ההריון. קרם פנים לנשים בהריון כמו הקרם של ניוטרוג'ינה יעזור לכן להיות רעננות, חלקות ורכות, לא משנה מה מזג האוויר בחוץ או כמה הפנים שלכן יבשות.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


קרם פנים לגבר

בשונה מעור פנים של נשים, עור הפנים של הגברים חשוף לסכנות אחרות. גילוח שיכול לעורר רגישות בעור, יובש בעור שנובע מאיבוד של הטסטוסטרון ועור שיכול להיות מלא בפצעונים גם לאחר תקופת גיל ההתבגרות. גברים אוהבים כשלתכשיר אחד יש כמה תפקידים, לכן נספר לכם היום על קרם פנים לגבר שיתאים לכם בול. זהו קרם הפנים של חברת קליניק, שגם נותן לחות, גם ממריץ את עור הפנים וגם שומר עליו מפני השמש.

הקרם מחזיק למשך 12 שעות של לחות והגנה ונותן לעור הפנים שלכם מראה צעיר ונעים. המחיר שלו נוח ומתאים לכל משתמש. גברים שמרבים בגילוח צריכים להשתמש בקרם לחות כדי להזין ולשמור על העור שיכול להיות מאוד רגיש לאחר הגילוח. התמידו בהזנת העור ואנחנו מבטיחים לכם שתראו שינוי מהיר.

אנחנו יכולים להבין שקרם פנים זה חשוב – לא משנה אם אתם ילדים, נשים או גברים – התמידו בשימוש בקרם הלחות ותוכלו להנות מעור בריא, חלק וזוהר, למשך כל היום והלילה.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos