קרם פנים לנערות, למה חשוב להתחיל כבר בגיל צעיר?

קרם פנים המותאם לנערות הוא מוצר טיפוח שבהחלט כדאי להכניס לשגרת הטיפוח בזמן הרגיש של גיל ההתבגרות, גיל שכולל שינויים הורמונליים רבים והרבה מהם ניכרים בעור פנים רגיש שסובל מאקנה, ברק שומני ופגמים שאפשר ורצוי למנוע כבר בגיל צעיר על מנת לזכות במראה פנים נקי וזוהר, בעזרת ניקוי עור הפנים, שימוש ועיסוי עור הפנים בעזרת קרם לפנים.

צילום: מאגר תמונות 123RF

ישנם תכשירים רבים המיועדים לנשים בוגרות מעל גיל 20 ובטח לנשים מבוגרות יותר, היכן ששינויים הורמונלים ובגרות הגוף באמת מקבלים תפנית, אך אין טעם לזנוח את שגרת טיפוח העור לגיל בוגר יותר, מומלץ וממש רצוי לאמץ שגרת טיפוח העור והפנים החל מגיל צעיר, כבר בגיל הנעורים, הכולל עיסוי הפנים בעזרת קרם פנים המתאים לנערות, זו תהיה פעולה בריאה שגרתית שיהיה לכן קל להתמיד בה בגיל מבוגר יותר, עור הפנים ממש יודה לכן על זה ויפגין מראה נקי, בריא וזוהר.

קרם פנים לנערות לרוב יהיה קרם פנים המתאים לעור מעורב עד שומני בשל השינויים ההורמונליים הרבים.

אנחנו פונים בלשון נקבה ולנערות, אך המאמר בהחלט מתאים גם לנערים הסובלים גם הם משינויים הורמונלים, אין ספק שטיפוח עור הפנים מיועד לבנות ובנים כאחד.

צילום: מאגר תמונות 123RF


איך תדעו לבחור קרם פנים המתאים לעור הפנים שלכן, מתי ואיך כדאי להשתמש?

בחירת קרם פנים בכל גיל היא לפעמים מסורבלת ודורשת זמן והתאמה נכונים לעור הפנים, ההמלצות שלנו לגיל הנוערים הם:

  • גשו ישירות למדף המיועד לנערות, כיום תוכלו למצוא סדרות מוצרי טיפוח המותאמים במיוחד לעור פנים צעיר.
  • בקשו עזרה מקוסמטיקאי/ת רפואיים מורשים, באבחון עור הפנים שלכן והתאמת קרם פנים בהתאם.
  • במידה ואתן יודעות את סוג עור הפנים שלכן ובחרתן לבחור קרם פנים לגמרי בעצמכן על פי האינטואציה שלכן, תוכלו לגשת לחנויות טבע בהן המוצרים טבעיים, אורגניים וללא כימיקלים ויהיה לכן מבחר רב של מוצרים טובים, היוועצו במוכרים בחנות, ייתכן וגם בחנויות אלו תמצאו מוצרי טיפוח וקרם פנים המתאים לנערות.

 

עיסוי עור הפנים עם קרם לחות לפנים, פעולה שתפנק את עור הפנים שלכן ותעניק לכם מראה נקי וזוהר!

תחילה תמיד זכרו לשטוף ולנקות את הפנים עם סבון לניקוי פנים המתאים גם הוא לסוג העור שלכן, מומלץ לשטוף את עור הפנים במים חמימים מעט לפתיחה מועטה של נקבוביות העור ועיסוי הסבון בתנועות מעגליות ולסיים בשטיפת הפנים במים קרים על מנת לסגור את נקבוביות העור, נגבו את הפנים במגבת המיועדת רק לעור הפנים שלכן על מנת להרחיק לכלוך ובקטריות, דאגו שניגוב הפנים למעשה מתבצע בתנועות טפיחת המגבת על הפנים בעדינות רבה ולא בניגוב אגרסיבי (מומלץ להחליף מגבת לפנים כל יום-יומיים).

 

לאחרי ניקוי הפנים בסבון, שטיפה וניגוב הפנים, הגיע הזמן להעניק עיסוי לפנים עם קרם הלחות המפנק שבחרתן!

 

יש שיגידו שסוג תכשירי הטיפוח והקוסמטיקה שאנו בוחרות כלל לא משנה, וכל מה שמשנה הוא עיסוי יומי לעור הפנים והגוף, עד שלא יוכח אחרת, נקפיד לבחור מוצרי טיפוח איכותיים ובריאים יחד עם שילוב של עיסוי כיפיי שיטמיע את היתרונות הקיימים במוצרים אלו.

צילום: מאגר תמונות 123RF


איך תעשו עיסוי נכון ומפנק?

  • דאגו שכפות הידיים גם הן נקיות וקחו מעט מקרם הפנים ושימו בנקודות מרכזיות בפנים: על האף, בין הגבות והמצח, הסנטר, צידי האף והלחיים ומתחת לעיניים.
  • כעת בעזרת שתיי אצבעות עסו כל חלק בפנים בנפרד בתנועות מעגליות או בתנועות פתיחה.
  • הניחו שתיי אצבעות בין הגבות ומרחו את הקרם כלפיי מעלה למצח עד לרקות וחזרו על פעולה זו 3-5 פעמים.
  • מסביב לעיניים תוכלו לעשות תנועת האות ,C 3-5 פעמים.
  • את האף אפשר לעסות בתנועות פתיחה כלפיי הלחיים, כשאת הלחיים ניתן לעסות בתנועות מעגליות מספר פעמים.
  • לבסוף את הסנטר תוכלו לעסות בתנועות מעגליות כולל מסביב לשפתיים ומתחת לאף.

עיסוי יומי לעור הפנים בעזרת קרם פנים, בין אם לפניי שאתן הולכות לישון או מתעוררות בבוקר, שחוזר על עצמו באופן יומי ורציף ייראה ויעניק שינויים חיוביים שתוכלו להבחין בהם כבר לאחר שבוע-שבועיים, ההמלצה שלנו היא להקפיד לעשות זאת כל יום , בבוקר ובערב על מנת לקבל תוצאה מירבית, אפקטיבית ומרעננת!

נשים בוגרות יותר דואגות לסוג טיפוח זה, אך באופן מדעי ניתן לומר שככל שהמוח מתרגל תירגולים שבריאים ונכונים כבר בגיל צעיר, יהיה לנו קל יותר להתמיד בהם בשלב מאוחר יותר בחיים, כשמדובר בעור הפנים הזנה וטיפוח באופן יומיומי בהחלט יתמוך ויראה תוצאות בגיל מאוחר יותר.

המלצה אחרונה וחשובה: הימנעו מבחירת מוצרי טיפוח שלא מתאימים לעור הפנים שלכן על מנת לא ליצור נזק לעור הפנים, הקפידו לרכוש קרם פנים המותאם לעור פנים צעיר, לאחר שאתן יודעות למה עור הפנים שלכן זקוק וממה כדאי להימנע.