המדריך לבחירת צורת הציפורניים שמתאימה בדיוק בשבילך

ציפורניים יפות ומטופחות הם אחד הדברים החשובים ביותר שיגרמו לך להיראות מדהים. אבל איך בוחרים את צורת הציפורניים שהכי תחמיא לנו?

צילום: מאגר תמונות 123RF

הבחירה בידיים שלכן

אין כמו הפינוק החודשי בו אנחנו הולכות לעשות מניקור אצל מישהי או מחליטות לקחת רגע הפסקה ולעשות אותו לעצמנו. אבל כשיש כל כך הרבה אפשרויות שונות לציפורניים, זה יכול להיות מעט מבלבל – צבעים, אורכים וכמובן הצורות. כיום יש המון צורות בציפורניים שיכולות להתאים למבנה שונה של ידיים וכל מה שנותר לכן לעשות הוא לבחור את צורת הציפורן שאתן הכי תאהבו. בסופו של דבר תוכלו להתנסות בכל מיני צורות של ציפורניים עד שתמצאו את האחת שתהיה לכם גם נוחה וגם מחמיאה. איזה בואו ונתחיל לסקור את סוגי הצורות שתוכלו להתאים אליכן.

צורת השקד

ציפורניים בצורת השקד, כוללות צדדים יותר דקים שהולכים ומתחדדים לקראת הקצה שנראה מעט מעוגל. הצורה הזו נחשבת לאופנתית מאוד כיום, אבל היא לא תתאים לציפורניים קצרות כי הצורה דורשת שטח. על ציפורניים ארוכות הצורה נראית נהדר וניתן לעשות עליה צבעים שונים, כשהמחמיאים ביותר הם צבעי הניוד. צורת השקד עוזרת ויזואלית להקטין את האצבעות ונותנות להן מראה יותר צר ודק. אם יש לך אצבעות קצרות ואת מחפשת דרך לגרום להן להיראות יותר ארוכות, הצורה הספציפית הזאת תיתן לך מראה של אורך נוסף.

ציפורניים בצורת השקד

צילום: מאגר תמונות 123RF


ציפורניים מעוגלות

צורות בציפורניים עוזרות לכם להחליט על הנראות של הידיים שלכן. אם אתן רוצות ליצור מראה של אצבעות יותר ארוכות, אבל לא מתחברות לציפורניים ארוכות, כדאי שתשקלו לעבור לצורת הציפורניים המעוגלות. ציפורניים כאלו בעלות אורך קצר וקצה עגול יראו טבעי ויאריכו את האצבעות הקצרות והרחבות. הצורה הזאת נוטה להישמר יותר כי היא קצרה ואין בה פינות שיכולות להיתפס על חפצים ולהישבר. הצורה מתאימה לאותן הבנות שעושות לעצמן ציפורניים כי זה ממש פשוט לעשות אותה. הלקים שמתאימים לסוג צורה זה הם האחידים בכל הגוונים ופחות פרנץ' וציורים.

ציפורניים מרובעות

כמו הציפורניים המעוגלות, גם הציפורניים המרובעות יכולות להתאים גם לציפורניים קצרות. הצורה הספציפית הזאת מאופיינת בקצוות ישרים ובקצה זווית 90 מעלות, שנותנת לכם מראה מסודר ואלגנטי. אותן הבנות שאוהבות מראה קצר אבל מעניין יאהבו את הסגנון הזה. ציפורניים מרובעות מחמיאות במיוחד לנשים עם ידיים דקות ואצבעות ארוכות. כשזה מגיע לצבעים, הציפורניים יראו הכי טוב עם צבעים בולטים, כמו שחור, אדום וכחול רויאל.

ציפורניים מרובעות

צילום: solod_sha | מאגר תמונות Pexels


צורת הבלרינה

לכל הבנות שלא יכולות בלי ציפורניים ארוכות, הצורה הזאת היא בדיוק בשבילכן. צורת הבלרינה שנקראת כך בגלל הצורה שלה שמזכירה נעל בלט היא צרה וארוכה מאוד. לקראת קצה הציפורן היא מתחדדת, אבל הקצה עצמו הוא מרובע. יש המון נשים שאוהבות את הצורה הזאת, אבל טיפ חשוב – עשו את צורת הבלרינה רק אם הציפורניים שלכן חזקות או שאתן עושות בנייה. ציפורניים קצרות ושבירות פשוט לא יוכלו להתמודד עם הצורה הזאת. הצבעים שיכולים להיות מדהימים עם הצורה הזאת הם הגוונים החומים, הוורודים וגם צבעי המאט שייתנו לציפורניים מראה אלגנטי ולכן? ידיים מושלמות.

צורת האליפסה

צורות בציפורניים הן אחד הלבטים של כל אישה. אבל מה אם נספר לכם על צורת האליפסה? זאת אחת הצורות שנראית טוב על כל סגנון ידיים, החל מהארוכות, לקצרות, לעבות ולדקות. הצורה מסתיימת בחצי עיגול והיא מזכירה את צורת השקד שכבר יצא לנו להזכיר, אבל היא יותר עדינה במראה הסופי שלה. הצורה הזאת תיראה נהדר עם כל צבע שתחליטו, אבל במיוחד גווני פסטל וכמובן הפרנץ' האהוב עלינו.

ציפורניים מחודדות

יצא לכן לשמוע את השם סטילטו? כי זהו השם השני של הציפורניים המחודדות והוא ניתן להן בגלל הדמיון לעקב הסטילטו הארוך והדק. סוג ציפורניים זה דורש טיפוח של מומחית כי זה פשוט קשה מאוד להגיע לאורך ולחדות כזו לבד. הצורה מחמיאה מאוד לאצבעות ומאפשרת לכם לעשות עיצובים מיוחדים ואפילו ציורים, בגלל השטח הרב שיש לציפורן.

יש כל כך הרבה צורות שכל אחת יכולה למצוא לעצמה, אז קדימה! צאו לחקור את הצורה שאתן הולכות לחרוש עליה בתקופה הקרובה ואל תפחדו להיות נועזות ולנסות צבעים חדשים.