כל מה שרציתן לדעת על לק ג'ל

תדמיינו לכן מניקור שמחזיק מעמד לאורך זמן רב, נשאר מבריק ומתבייש בשניות – אתן יכולות להפסיק לחלום, כי זהו לק ג'ל.

צילום: מאגר תמונות 123RF

הציפורניים המובילות

כל אישה שאוהבת לטפח את עצמה יודעת שציפורניים מסודרת נחשבות לאחד הדברים החשובים ביותר – הידיים שלנו תמיד מקדימה כשאנחנו פוגשות אנשים, אבל הכי חשוב שהם יהיו מטופחות בשבילנו, כי הטיפוח והפינוק הוא במיוחד בשבילכן. בשנים האחרונות אנחנו רואות תופעה שנקראת לק ג'ל שנחשבת למהפכה בתחום הציפורניים. אבל מה זה לק ג'ל? הלק עצמו מגיע על בסיס של ג'ל והוא חייב סגירה של מנורת UV או LED כדי "לנעול" את הלק על הציפורניים. כשתרצו להחליף את הלק כל מה שעליכן לעשות הוא להשרות את הג'ל באצטון למשך עשר דקות לפחות או ללכת למקום מסודר שיחליף לכן את הלק לצבע הבא במחיר סביר למדי. התוצאה? לק עמיד למשך ארבעה שבועות, ציפורניים ארוכות ומטופחות וצבעים שנראים כאילו הרגע עשיתן את המניקור. ציפורניים לק ג'ל זה ה-דבר, אבל איך כדאי לעשות זאת בצורה הנכונה והבריאה ביותר, כדי לא להגיע למצבים לא נעימים?

צילום: Polina Tankilevitch | מאגר תמונות Pexels


האם לק ג'ל עלול לפגוע בציפורניים?

כל דבר שאנחנו עושות לא נכון יכול לפגוע בציפורניים שלנו. אבל, אם המניקור מבוצע בצורה מקצועית ונקייה, אין סיבה לפגיעה ממשית בציפורניים. איפה זה עלול לפגוע בנו אם לא נבצע את המניקור בצורה הנכונה? בשלב ההסרה – אם נתחיל לקלף את הלק אנחנו נוריד שכבה מהציפורניים שתגרום להחלשה של הציפורן ושבירתה. אם אתן רוצות ציפורניים חזקות ולק ג'ל עמיד, הימנעו מלקלף את הלק ג'ל מעצמכן למרות שזה עלול להיות מפתה ואם אתן הולכות למישהי שעושה לכן מניקור, שימו לב שכל הכלים שלה נקיים. אם אתן בכל זאת מחפשות דרך להוריד ג'ל מהציפורניים שלכן, אספנו עבורכם את מבחר הטיפים החשובים ביותר לתהליך בריא ומסודר שיתנו לכן אפשרות להחליף ציפורניים לק ג'ל באופן נכון. אם אתן כבר עושות ציפורניים אצל מישהי מוסמכת לכך, תמיד תוכלו לקבוע אליה תור ולהוריד את הלק ג'ל ברגע שתרצו ולהחליף אותו לגוון אחר או לחזור לציפורניים הטבעיות. אבל אם אתן מתכננות להסיר את הג'ל בעצמכן, רצוי שתעשו זאת בצורה זהירה. כל מה שאתן צריכות זה אצטון 100 אחוז, נייר כסף, צמר גפן, דוחף עור לציפורניים ופצירה.

 

אז איך עושים זאת? תחילה עליכן להשרות את הציפורניים שלכן באצטון למשך עשר דקות. הניחו בתוך צמר גפן מעט אצטון ועטפו את הציפורניים שלכן עם הצמר גפן ונייר הכסף. האצטון בעצם ממיס את השכבה העליונה של הלק ג'ל והופך אותו ליותר רך. לאחר עשר דקות, בדקו אם הלק שלכן אכן הפך ליותר רך – אם לא, תוכלו להשרות עוד קצת את הציפורניים אבל אם כן קחו את דוחף העור והחלו לגרד בעדינות את החומר שכעת נראה במרקם ג'לי. לאחר מכן קחו את הפצירה והחלו להוריד את השכבה שנותרה. עכשיו כשאין לנו ג'ל על הציפורניים אנחנו צריכות לחזק אותה שוב – שייפו את הציפורן לצורה מעוגלת וקצרה והשתמשו בימים הקרובים בשמן לציפורניים ובקרם ידיים. גם מחזק לציפורניים יכול להיות אופציה נהדרת לאותן הבנות שמחפשות דרך לחזק את הציפורן.

צילום: cottonbro | מאגר תמונות Pexels


הציפורניים שייתנו לכן את הנחת

הדבר שהכי טוב בציפורניים לק ג'ל הוא החוזק והעמידות שלהן – בעוד שלק רגיל מתחיל להתקלף ולהישבר לאחר מספר ימים, מניקור של לק ג'ל יכול להחזיק חודש. הכל תלוי בצמיחה של הציפורניים שלכן. יש המון עיצובים שונים שניתן לעשות עם לק ג'ל ובואו נודה באמת, ברגע שאנחנו מתחילות, קשה מאוד להפסיק איתו. אז התחילו לחפש את העיצובים שאתן אוהבות לציפורניים שלכן, החליטו אם אתן מתכננות לעשות לעצמכן לק ג'ל או דווקא רוצות ללכת למישהי מקצועית שתעשה לכן מניקור פעם בחודש ותהנו מהטיפוח הנהדר. פרנץ', ציורי ציפורניים, אבקות פנינה, וצבעיים מטריפים הם רק חלק מהדברים שניתן לעשות היום על הציפורניים שלכן – כנסו לאינטרנט, ערכו מחקר על מה האפשרויות שקיימות כיום בשוק הציפורניים ואנחנו מבטיחים לכם שאין מצב שלא תמצאו משהו שתאהבו. הכי חשוב שתעשו זאת בצורה הבריאה והבטוחה, כדי לשמור על ציפורניים חזקות ומטופחות.