שולפת ציפורניים – הקשר בין טיפוח ציפורניים לבין האופי שלך

כפות ידיים מטופחות ולהן ציפורניים מסודרות הן מעין כרטיס הביקור של כל אישה ואישה. הציפורניים מעטרות את האצבעות והופכות לתכשיט המעיד על אופייה של האישה, על טעמה ואף גם מרמז על אורח חייה, תחום עיסוקה ועוד. כמו שאמרנו – כרטיס ביקור.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos

ציפורניים ארוכות או קצרות, מעוגלות או שפיציות, עם לק או בלי לק – כמה יופי ועדינות הן מעניקות לכפות ידינו. מאז העידן הדיגיטלי, כפות ידינו והאצבעות שלנו הפכו לחשופות יותר לעיני כול. האחיזה במכשיר הסמארטפון, האופן שבו אנו מקלידות בו או בכל מכשיר טכנולוגי אחר – כשהציפורניים שלנו מטופחות, הפעולה נעשית יפה ומרשימה יותר, מושכת את העין הרבה יותר.

ציפורניים שלא ניתן לפספס

אם בחרת בציפורניים ארוכות, מחודדות (שפיציות), צבעוניות ונועזות, הרי שאת בעלת ביטחון, אוהבת להיות במרכז העניינים ולא חוששת מכך. כשאת מדברת, תנופפי בכפות הידיים שלך והן ילוו את דברייך כך שלא ניתן יהיה להתעלם ממך וממה שיש לך להגיד. גם אם תבחרי בסגנון לבוש צנוע, הציפורניים שלך יעידו את ההפך הגמור: את אישה גדולה מהחיים, אישה שמעיזה – וזה מה שהכי יפה בך.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


ציפורניים קצרות

אם ציפורנייך טבעיות או בנויות או מרוחות בג'ל, זה לא באמת משנה. ציפורניים קצרות מעידות על היותך פרקטית, משימתית ועסוקה. את לא יכולה להתעכב על עיצוב הציפורניים, על שיופן, על טיפול בהן כשהן נשברות ועוד. העבודה, הילדים, לוח הזמנים העמוס – את לא מוכנה לשאת שום דבר שיגביל את תנועות ידייך, מה שציפורניים ארוכות מדי עשויות להשפיע, ולכן בחירתך בציפורניים קצרות. קצר, פרקטי ולעניין – זה המוטו שלך. ציפורניים קצרות יכולות להיות מטופחות לא פחות מציפורניים ארוכות. תרגישי נינוחה כמו שאת והשקיעי את הזמן שלך בדיוק במה שחשוב.

הלוק הטבעי

לרובנו הציפורניים הטבעיות לא מחזיקות מעמד לאורך זמן ולכן אנו נמשכות לפתרונות כמו בנייה או ג'ל. ציפורניים בלוק הטבעי, מטופחות ומסודרות, עם או בלי לק מעידים על העדינות שבך, על היכולת שלך לבצע את פעולות היום-יום שלך ברוגע, במחשבה תחילה. תנועותייך עדינות, לא פתאומיות ואין כל ספק כי בחרת לעצמך טיפוח ציפורניים שמספר מי את. במגע עם מים או עם חומרי ניקוי תמיד תעטי כפפות כדי לשמור על המראה הטבעי של ציפורנייך, וככלל – את שומרת על עצמך ועל הבריאות שלך.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos


בחירת צבע הלק

צבע הלק שתבחרי יכול להיות תואם את עונות השנה – בסתיו ובחורף תבחרי למרוח צבעים כהים, באביב ובקיץ תבחרי למרוח צבעים בהירים. יחד עם זאת, נשים רבות מתעלמות מה"חוקים" ומתאימות את צבע הלק לסגנון הלבוש שלהן, לאירוע שאליו הן הולכות, למקום העבודה. החוקים הם לא באמת חוקים, ככה זה בעולם האופנה ובוודאי בעולם הציפורניים. הטרנדים המפורסמים בבלוגים השונים הם בגדר המלצה, השראה עיצובים. בחרי רק את מה שאת מרגישה שמתאים לך, כי את הכי יפה כשטוב לך.

ציפורניים לא מטופחות

בניגוד לעיצוב המגוון הקיים לציפורניים, כשציפורנייך לא מטופחות זה לאו דווקא יעיד על שגרת הטיפוח שלך או על מי שאת. לעיתים הן אף יעידו על בעיות פנימיות בגופך או על מחלות. לדוגמה, ציפורניים צהובות או ירוקות יכולות להעיד על מחלת נשימה כלשהי. פיגמנטציה או פסים כהים על הציפורניים עשויים להעיד על מחלה רצינית יותר, כמו: אי ספיקת כליות, על כן יש לגשת לבדיקת רופא במהרה. וחריצים לרוחב הציפורן יכולים להיגרם כתוצאה מאירוע לב או כל אירוע טראומטי אחר. יכול להיות שאת פשוט עסוקה מכדי לטפח את הציפורניים שלך אבל בטוח שתוכלי למצוא לעצמך דקות ספורות כדי להשקיע באישה החשובה ביותר, בך.

צילום: מאגר תמונות Depositphotos