הצבעים החורפיים חוזרים לציפורניים

לא הספקנו למצמץ וכבר החורף נמצא בפתח. כל מה שנשאר לנו לעשות הוא להתחיל לחפש רעיונות לציפורניים בחורף. איזה צבעים הולכים להוביל החורף ומה אסור לנו לפספס?

צילום: מאגר תמונות 123RF

החורף מביא איתו שינויים

יש המון סיבות להחליף צבעים בציפורניים מדי פעם, אבל כשמגיעה עונה חדשה אנחנו מרגישים צורך לרענן את פלטת הגוונים שחרשנו עליה הקיץ. גוונים חומים, אדומים, ניודים ועוד – תגידו שלום לכל הצבעים שהולכים ללוות אותנו החורף ותאחלו מנוחה טובה לגווני הפסטל שליוו אותנו הקיץ ויחזרו גם בשנה הבאה. כשאנחנו מוציאים את הסוודרים החמים שלנו מהארון ומוסיפים עוד שכבה על הגוף שלנו – מגיע הרגע שאנחנו רוצים להרגיש את החורף גם על הציפורניים שלנו. אז איזה עיצובים וצבעים הולכים לככב החורף ולגרום לנו להיות עם ציפורניים יפות לחורף?

הגוונים החומים

אם אתם מכניסים לפלטת הצבעים החורפית שלכם את צבעי הקפה השונים, זה עלול להפוך לצבע החורפי האהוב עליכם. מהחומים הבהירים לחומים השוקולדים – חום הוא השחור החדש. יש מגוון רחב של אפשרויות ללקים בצבעים החומים, אבל אם אתם מחפשים גוון חום שיעצים את צבע העור שלכם, נמליץ לכם להתבונן על תת הגוונים שלכם. אם לדוגמה לעור שלכם יש תת גוונים צהבהבים, כדאי לכם ללכת על הצבעים החומים עם הגוונים החמים יותר כמו חום שלכת, או חום קרמל. אם לעור שלכם יש גוון יותר אדמדם כדאי לכם ללכת על הצבעים הכהים יותר כמו חום קפה או חום פקאן. כמובן שקיימים עוד המון סוגים של גוונים חומים והחורף יאפשר לכם להתנסות בכולם אבל אל תשכחו שקיימים עוד צבעים שתרצו להתנסות בהם החורף.

צילום: Adrienne Andersen | מאגר תמונות Pexels


ההפתעה של העונה – ירוקים

כשאנחנו מגיעים לחורף בדרך כלל אנחנו מחפשים את הצבעים הכהים שפחות עובדים בקיץ, אבל השנה תרשמו לכם ובגדול: הצבע שהולך לסחוף את כל הציפורניים הוא הירוק. זהו צבע לא שגרתי וזה יכול להיות לא פשוט לנסות אותו אבל אם תלבשו את אחד הסריגים שלכם ותראו כמה טוב הוא הולך איתם – לא תוכלו להפסיק לחשוב עליו. בין ירוק בגוון הזית, לירוקים הכהים – תשימו לב כמה עומק הוא נותן לציפורניים שלכם וכמה הוא מתאים ללבוש החורפי שמתאפיין בדרך כלל בגוונים החומים והלבנים.

הצבע שלא מפסיק לחזור

אמרתם ציפורניים יפות לחורף – התכוונתם לצבע האדום. כבר שנים שהאדום הכהה חוזר לימים הקרים של השנה והוא נחשב לאחד הצבעים הנמכרים ביותר. כמו שצבע אדום על השפתיים הוא נצחי, כך גם הצבע העמוק של האדום על הציפורניים. צבע היין הוא אלגנטי, הוא נראה טוב על כל אורך של ציפורן והוא נשאר קלאסי כבר שנים. הצבע האדום נחשב לאחד הצבעים האהובים והוא בהחלט הדרך הטובה ביותר להוסיף עוד יופי לנראות החורפית שלכם שמשתלבת נהדר עם ארון הבגדים שלכם.

צילום: cottonbro | מאגר תמונות Pexels


ציפורני שיש

השיש חוזר לאופנה ובגדול, והפעם בגוונים הכהים. אם אתם מחפשים השראה לציפורניים חורפיות מעניינות, לא פשוטות ומתוחכמות – ציפורני שיש נחשבות לשיא האופנה. איך זה עובד? בקלות: הטכניקה נוצרת על ידי הנחה של טיפות לק לתוך קערת מים קטנה, שימוש במקלון קטן ליצירה של מערבולת קלה וטבילה של הציפורניים שלכם בתוך הדוגמה שיוצאת. התוצאה? ציפורניים אלגנטיות ויפות שידהימו כל אחד שיתבונן עליהן. אפקט השיש יכול להיעשות במגוון של צבעים שאתם אוהבים, וליצירה של דוגמה יותר דרמטית תוכלו להשתמש במיזוג של צבעים. עם זאת, הגוון שהולך לככב בציפורני השיש הוא הכחול שנותן לנו הרגע חורפית וקרה. הכחול הוא צבע שנראה מעולה על ציפורניים בכל הגדלים והצורות ומתאים לכל לבוש שתלבשו בתקופת החורף.

לפני הכל טיפוח

כן, לקים גורמים לציפורניים שלנו להיראות מדהים, אבל לפני הכל צריך לשמור על הציפורניים שלנו בריאות ומטופחות. אז מה הם הסודות שיעזרו לכם לשמור על ציפורניים יפות לחורף? קודם כל לחות. כמו כל אזור בגוף שלנו, החורף גורם לנו לאבד המון לחות. לכן, נמליץ לכם להשתמש בקרמים איכותיים או שמנים כמו שמן קוקוס או שקדים ולעסות בעדינות את אזור הציפורניים להזנה מושלמת. דבר נוסף שעליכם לזכור הוא שהציפורניים ניזונות גם כן. לכן, חשוב לשמור על תזונה בריאה ונכונה שתתן לכם ולציפורניים שלכם מגוון וויטמינים.

צילום: מאגר תמונות 123RF