פרנץ' לציפורניים הקלאסיות ביותר

אם הייתה לנו האפשרות לבחור את הציפורניים שאין להן תחליף והן נחשבות לקלאסיות ביותר, זה היה בהחלט פרנץ'. המראה העדין שלהן מתאים לכל אירוע ולכל סוג ציפורניים, אבל איך עושים את הפרנץ' המושלם?

צילום: מאגר תמונות 123RF

איך עושים פרנץ' מקצועי?

טרנד הפרנץ' הראשון התחיל אי שם בשנת 1920 ועד עכשיו אנחנו יכולים לראות אותו מופיע על ציפורניים רבות בגרסה הקלאסית הלבנה, בגרסה הצבעונית, בפס דק או דווקא עבה – ציפורניים יפות פרנץ' יכול להתאים לאופי של כל אחת וזה עדיין נראה עדין, יפה וכמובן קלאסי. אז מה צריך כדי ליצור פרנץ' יותר ממושלם?

 

תחילה, נקו את הציפורניים שלכן היטב. לפני שאנחנו מתחילות בכלל לצייר את הפס המושלם, צריך להוריד שאריות של לק קודם ולנקות אותן היטב מעור צדדי. לאחר מכן תוכלו לבחור את הצורה של הציפורן שלכן. למזלנו, פרנץ' נראה מעולה על כל צורה, החל מהעגולות, המרובעות וצורת השקד. עכשיו כשהצורה שלנו מוכנה, ניתן לעבור ללק הבסיס. בדרך כלל הבסיס יהיה בהיר, ניתן למרוח ורוד בהיר, פאני באני, ואפילו שקוף. כמובן שניתן גם להתפרע ולהניח צבע שונה, אבל לאותן הבנות שמחפשות את הפרנץ' הקלאסי – הצבעים הבהירים יעזרו לכם לקראת המשך העבודה. הגענו לשלב בו אנחנו הולכות להניח את הפס שיעשה את הציפורן שלנו למושלמת. ההמלצה הטובה ביותר היא להשתמש במכחול איכותי עם קצה ארוך ודק ופשוט להעביר אותו על הציפורן באזור העליון. זה יכול להיות קשה בהתחלה, אבל עם מעט אימון כל אחת תצליח לעשות פרנץ'. אם אתן רוצות פרנץ' קלאסי, השתמשו בצבע לבן, אבל אם אתן מחפשות משהו יותר שובב ומעניין, תמיד תוכלו להוסיף את הפס בצבע שאתן אוהבות. אל תשכחו לשים מעל טופ שישמור על העיצוב שלכן לאורך זמן ולכו לצלם את העיצוב החדש שלכן לאינסטגרם.

צילום: מאגר תמונות 123RF


איזה עיצובים ניתן לעשות עם הפרנץ'?

ציפורניים יפות פרנץ' הן החלטה חשובה – מצד אחד אתן הולכות על ציפורניים שקיימות כבר שנים ארוכות והולכות על משהו בטוח. אבל מצד שני, עם הזמן שמתקדם כל פעם נוספים עיצובים חדשים לעיצוב הפרנץ' המוכר. אז איך אפשר לחדש את הציפורניים הקלאסיות ביותר?

פרנץ' צבעוני

הגיע הזמן לאמץ אליכן קרוב את הצבעים הנועזים שאתן כל כך אוהבות ולהפוך את הפרנץ' הלבן הקלאסי לצבעים האופנתיים. צהובים, סגולים ורודים, ירוקים וכל צבע שנראה לכן מתאים באותו הרגע הן דרך נפלאה להוסיף צבע ליום שלכן ולציפורניים כמובן. הציפורניים הצבעוניות יקפיצו כל תלבושת שתבחרו וימשכו אליכן המון תשומת לב. תמיד גם תוכלו לשים כמה צבעים של פרנץ' על יד אחת אם זה בגוונים דומים של צבע אחד, או כל אצבע בצבע שונה.

פרנץ' דו צדדי

זה אולי נחשב לפרנץ' המעניין ביותר שיצא לנו לראות: הוא כל כך מודרני ונראה מדהים על כל אורך של ציפורניים. איך זה עובד? על ידי שימוש בשני גוונים מנוגדים והנחתם בקצוות של בסיס הציפורן וקצוות הציפורן. זה מדהים איך משהו כל כך פשוט יכול להיות יפה וליצור מראה מעניין. טיפ מאיתנו, נסו לשלב בציפורניים שלכם גוונים שונים שלא חשבתם שילכו יחד ותראו כמה מעניינית יוצאת התוצאה.

פרנץ' דו צדדי

צילום: מאגר תמונות 123RF


פרנץ' שחור

ציפורניים יפות פרנץ' בהחלט לא ציפו למהפך הזה. מהפרנץ' הלבן והקלאסי שהתחיל לפני יותר ממאה שנה לפרנץ' בצבע שחור? הוא עמוק, אלגנטי ובהחלט מתאים לכל אאוטפיט שתחליטו ללבוש. תראו איך פס אחד קטן בצבע שחור עושה מהפך ענק. ניתן לעשות אותו בעובי שונה, החל מהפס הדק ביותר לעבה ביותר ותראו איך הציפורניים שלכן משתנות ונהיות יותר יפות בין רגע.

פרנץ' בגווני הפסטל

צבעי הפסטל הם אופציה נצחית לצבעי ציפורניים. הם חלומיים ומתאימים לכל יד נשית. הצבעים הרכים האלו מתאימים לכל צורות ואורכי הציפורניים, אבל במקום לצבוע את כל הציפורן באחד הצבעים, למה שלא תחשבו על פרנץ' שייתן לכן מראה עדין וחמוד? זה הופך את המניקור שלכן למראה יום-יומי אבל נותן לו טוויסט מעניין. רק נזהיר אתכן מראש שאתן לא תוכלו להספיק להתבונן ולהתלהב מהציפורניים שלכן.

אנחנו בטוחים שאתן תמצאו את הפרנץ' שמתאים בדיוק עבורכן – זכרו שקלאסיקה לא נגמרת לעולם.

פרנץ' שחור

צילום: מאגר תמונות 123RF