הציפורניים שהולכות לככב בשנת 2022

ציפורניים יפות על ידיים מטופחות זה לגמרי מה שמשלים את הלוק שלנו. אבל איך שומרים על האופנה ומורחים על הציפורניים את מה שבאמת הולך לסחוף את שנת 2022?

צילום: cottonbro | מאגר תמונות Pexels

חשוב לנסות דברים חדשים

זה ממש פשוט להיתקע על כמה גוונים דומים כשאנחנו עושות מניקור וללכת על המוכר והבטוח. אבל ציפורניים יפות 2022 אומרות שאתן צריכות לשבור את השגרה המשעממת ולנסות משהו חדש כדי שההתלהבות מהציפורניים שלכן לא תרד אף פעם. השנה תהיה מלאה בטרנדים מהממים שיגרמו לכן להיות יצירתיות ולנסות סגנונות חדשים, גם מבחינת הצורה שיכולה להשתנות וגם בצבעים המיוחדים. בין אם אתן מעדיפות מראה מינימליסטי פשוט או ציפורניים מהפנטות וצבעוניות – שנת 2022 הולכת להיות אופנתית בכל הקשור לציפורניים שלכן. אז מה הולך להיות לנו כאן?

ציפורני גלייז

אם אתן אוהבות ציפורניים מינימליסטיות אבל עם טוויסט מעניין, הציפורניים האלו בדיוק בשבילכן. את הטרנד הזה הביאה אלינו היילי ביבר שידועה ביופי הטבעי והאלגנטי שלה, ובציפורניים הארוכות והעדינות שלה. הגלייז הוא בעצם כמו אבקת פנינה שאנחנו מניחים מעל לציפורן המוגמרת שלנו שניה לפני שנניח עליה את הטופ הסופי. התוצאה? ציפורן עדינה אבל נוצצת בגוון הנכון ביותר וציפורניים שיהיה לכן קשה להחליף בסוף החודש. תוכלו לשים את אותה האבקה על צבעים שונים למתן של ברק אלגנטי ויפה בעוד שהציפורניים שהיילי ביבר הביאה יחד איתה נותנות את המראה היותר מאופק. זה אחד הטרנדים הגדולים השנה ואתם הולכים לראות אותן על המון בנות וגם בנים שלאחרונה נכנסו חזק לרעיון המניקור.

צילום: Justyna Grochowska | מאגר תמונות Pexels


מדבקות ציפורניים חוזרות ובגדול

ציפורניים יפות 2022 הולכות להביא בחזרה את המדבקות לציפורניים שכיכבו אי שם בשנות ה-2000. מדבקות לציפורניים מגיעות במגוון סגנונות שונים שיכולים להשלים את העיצובים שלכן. סלבריטאים כמו קארדי בי, קיילי ג'נר וג'ניפר לופז נכנסו כבר עמוק לטרנד המדבקות השנה, אז למה שאתן לא תחשבו על זה? עיצובים קלאסיים כמו פרחים, להבות, צורות אבסטרקטיות וכל מה שתוכלו לחשוב עליו עלולים להיות מסובכים בציור ביד – אבל כשמדובר על מדבקות לציפורניים, זה נהיה ממש פשוט לביצוע. כל מה שעליכם לעשות הוא לרכוש לעצמכם מדבקות שמדברות אליכן, להוציא אותן מהדף ולמקם אותן על הציפורן כשהיא כבר עם לק בסיס, להניח מעליה טופ וזה הכל – ציפורניים אופנתיות מובטחות לכם. רק תהיו מוכנות להרבה אנשים שהולכים לשאול מאיפה השגתם את אותן המדבקות.

טופ מאט

כשאנחנו עושות ציפורניים, הטופ שרובינו משתמשות בו הוא טופ מבריק. אבל מי שרוצה להתנסות בדברים החדשים, יש טרנד חדש שאתן עלולות להתמכר אליו. ציפורני מאט.
ציפורני המאט הן סופר טרנדיות כרגע בגלל הדרך בה הן משפיעות על הצבע. זה יכול לתת לו מראה קטיפתי, רך ובהחלט לא רגיל. למי שרוצה לגוון, תמיד תוכלו להשתמש בטופ המאט והנוצץ ביחד לשילובים מעניינים – אפילו אם תשתמשו בגוון אחד, זה יראה שונה. כמו ליצור גוונים מונוכרומטיים אבל רק דרך המרקם.

צילום: מאגר תמונות 123RF


הדפסי חיות

למי שאוהבת חיות, למה שלא תנסו אותן על הציפורניים שלכן? ציפורניים יפות 2022 בהחלט הולכות להכיל הדפסי חיות, החל מהזברות, הנמרים, הפרות והנחשים. זה נראה שובב, קלאסי ותמיד תוכלו לעשות אותם בכל צבע שאתן אוהבות. שימו רגע את כל הלקים הקלאסיים בצד ותנסו את ההדפסים המטורפים האלו: זה מתאים לכל בגד שתלבשו ואם תחליטו להוסיף לציפורני נמר שלכן גם חצאית מנומרת? זה ייתן לכן שיק לא מהעולם הזה.

הטרנד שחוזר כל שנה מחדש

קיים טרנד אחד שחוזר כל שנה ובנות פשוט לא מפסיקות להשתמש בו. אלו הם צבעי הניוד. פלטת הצבעים הזאת תיתן לכן קלאסיות נצחית, ציפורניים מסודרות ועדינות ועדיין הן יהיה הכי יפות שאפשר. זה מתאים לכל סוגי הציפורניים, החל מהארוכות ביותר לקצרות, למרובעות ולעגולות. כשהציפורן שלכן תתחיל לצמוח והתור אצל המניקוריסטית יתעכב – בקושי תראו את הצמיחה בזכות הצבע ששכן לצבע הציפורן שלכן.

ציפורניים יפות צריכות להיות ציפורניים מטופחות – שמרו עליהן ותנו להן את מה שהן צריכות, החל מהזנה, לחות, וויטמינים וכמובן לקים איכותיים. אם אתן הולכות למניקוריסטית תדאגו שהעבודה שלה סטרילית ואם אתן דואגות לעצמכן? טפחו את הציפורניים כמו שצריך לתוצאה מושלמת.

צילום: מאגר תמונות 123RF